BigJaffa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fekk vete i kveld at det er julebord med jobben i morgon kveld. Problemet er at dressen min ikkje er her som eg er no og eg har bare ei svart blæser jakke og ei mørk blå skjorte. Problemet er at eg ikkje har nokon bukser som passer på eit julebord, har vurdert litt mørk jeans eller ei dressbukse. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mørk jeans og blå skjorte.. Ville jeg tatt hvertfall Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ok, men bure eg gå for svart aktig eller meir møke blå siden eg her mørke blå skjorte? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) IKKE bruk jeans på et julebord. Jeg vet det er for sent nå, men det kan være en advarsel til andre forvirrete mennesker. Man skal ikke bare ut en tur på byen, men på et julebord. Bruk dress. Tips om penklær fra noen som reklamerer for rånestripa i Narvik du liksom Endret 6. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du sier at du ikke har noen bukse som passer på et julebord, samtidig sier du at du har vurdert dressbukse? Da lurer jeg på hvilken bukse du mener passer? For i mitt hode er da en dressbukse det eneste naturlige valget. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Eg tok jeans(svart), resten av den mannlige ansatte gjekk og med jeans og dressjakke. phax; eg bur 20 min fra dressmann med bil. Tanken min var at å kjøpe ein ny dress/dressbukse er bortkasta sidan eg ikkje bruker det så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå