Glassflasken Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er det sant det med iphone magic. hvordan gjør man det på iphone 3g telefoner? link til application? Sorry hvis feilpostet Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva da med iphone magic? Hvis du slenger med en link eller to blir det lettere å sette seg inn i saken og dermed (kanskje) kunne svare på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 også .. denne f.eks http://www.youtube.com/watch?v=jGN7x61q3Cs så fins det en lgihter og mye annet dett er applications til jailbreak TROR jeg.. ? Har jeg rett Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mye av det greiene der er bare tull, en kompis av meg bestilte det der fra et sted og det var bare videoer som ble spilt av Men hvis du laster ned en app som heter iPint fra appstore så kan du late som du drikker øl Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, genialt og utrolig oppfinnsomt hva dem finner på med den følelsesensoren ' Imilk er fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå