abbyjr Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I gårkveld så hadde jeg en veldig uheldig oplevelse med at jeg sovna på bussen på vei hjem å havna laaaaaaaaaaaaaaangt unna der jeg skulle gå av etter å ha gått et par kilometer så jeg et skilt OSLO 33 Kilometer å etter å ha gått 6-7 timer kom jeg omsider hjem så jeg vil tippe at hele turen der var på omlag 4 mil, aldri før har jeg vært så glad for å komme hjem å bena mine er super støle med tanken på at jeg holdt bra tempo hele veien å den opplevelsen fikk meg til å lure på om d var noen andre som har hatt noen tøffe gå turer. Grunnen til at jeg ikke tok bussen tilbake var fordi det ikke gikk noe buss på den tiden Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hadde en i forsvaret. Tror det var 3 mil, om å gjøre å bli ferdig så fort som mulig. Brukte 4 timer tror jeg. Da var jeg ganske ødelagt etterpå -.- pluss at vi bar på en sekk med sand og ag3'en. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hmm, må vel være en av dagene da vi hadde vinterøvelsen våres, våres lag skulle gå en omvei for å sjekke etter "FI" før kompaniet kunne fortsette. Gikk vel 15-16km med ski og sekk, det var ikke tungt å gå, det som var ille var sekken som sleit på nakken, men heller vondt i nakken enn å legge mer press på lårene. Endret 5. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ble du sliten at du glemte at punktum eksisterte? en gang gikk jeg 10 timer, med 3 innlagte pauser. Hver pause var på ca en halv time til et kvarter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var jo 3-mila i militæret, som jeg bare klarte 2,5 av før knea kollapsa (gammel kneskade). Ellers så har jeg gått ca. 22km. Ikke så langt egentlig, men så dytta jeg på en 97kg tung moped. Og stedene jeg dytta gjennom het slikt som Arendal, Fevik, Vik etc. Så det var ikke akkurat flatt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 16km på leirskolen. Dette foregikk på fjellet, og været var skiftende som bare faen. Fra snø til tørr skog osv. Det var ikke særlig gøy. "Bare 12km igjen, nå! Vi kan nesten se leirskolen!". Og ikke bare det, men alt varmtvannet var brukt opp innen jeg fikk dusjet. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vet ikke nøyaktig hvor langt det var , men vi gikk rundt et fjell i hordaland i sommer. 9 og en halv time med 3 pauser a 10 min. Dette var i 29 grader , så dere klarer kanskje tenke dere hvor mye vann som gikk med på runden. (vi fyllte vann i diverse bekker med fjellvann) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Var vel på Fagerhøi Leirskole. Begynte å gå kl. 11.00, og var tilbake 17.00. Tror vi hadde en pause på tjue minutter... Vet ikke hvor mye vi gikk, men de fleste av oss greide ikke å røre et eneste bein den samme kvelden. Hadde tenkt å ha det moro, men måtte i stedet ligge å slappe av. Vi var på drøye 1200 meter over havet, så vi fikk drikke vann fra bekker. Men det var ganske slitsomt. Og det var tåke som faen. Greide jo ikke se fem meter foran oss en gang! Endret 5. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, tipper du ikke sovner på den bussen igjen:P Lengste jeg har gått på en dag er ca 3 mil. I sommer gikk jeg vel en plass mellom 6-7 mil på 3 dager i fjellet, det var rimelig tungt(opp og ned hele tiden). Skal si den ene pilsen satt som et skudd etterpå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var vel på Fagerhøi Leirskole. Begynte å gå kl. 11.00, og var tilbake 17.00. Tror vi hadde en pause på tjue minutter... Vet ikke hvor mye vi gikk, men de fleste av oss greide ikke å røre et eneste bein den samme kvelden. Hadde tenkt å ha det moro, men måtte i stedet ligge å slappe av. Vi var på drøye 1200 meter over havet, så vi fikk drikke vann fra bekker. Men det var ganske slitsomt. Og det var tåke som faen. Greide jo ikke se fem meter foran oss en gang! Var der jeg og. QFT. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kult, når var du der? Jeg var der høsten 2005 (tre uker etter skolestart). Var irriterende å være der akkurat den uka, fordi det var valgdag på mandag. Kunne ha hatt fri i stedet. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg har gått 2,3 mil på skoletur (Billingen-Veltdalshytta). Det var første etappe av en tur der vi gikk ganske langt fire dager på rad. Herlig tur. Endret 5. desember 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 da jeg var i Spania i september var vel det lengste jeggikk i 14 timer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var i Skottland med skolemusikken.. Masjerte altfor mange mil, i altfor mange timer. mellom 8 og 12 timer, husker jeg rett. (husker lite fra den turen.. :-/) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gikk 40 minutter med sekk på ryggen for å hente xbox her om dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gikk 40 minutter med sekk på ryggen for å hente xbox her om dagen Wow, det var veldig lenge! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kult, når var du der?Jeg var der høsten 2005 (tre uker etter skolestart). Var irriterende å være der akkurat den uka, fordi det var valgdag på mandag. Kunne ha hatt fri i stedet. Var der vinteren 2005 tror jeg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Gikk rundt 4+ mil over et fjell med myrer, veldig variert landskap og annen dritt. Maatte vasse over ei iskaldt elv halvveis ut i turen. Endret 6. desember 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg hadde en i forsvaret.Tror det var 3 mil, om å gjøre å bli ferdig så fort som mulig. Brukte 4 timer tror jeg. Da var jeg ganske ødelagt etterpå -.- pluss at vi bar på en sekk med sand og ag3'en. Den hadde jeg og. Infanteriløpet het det tror jeg. Gnagsår fikk en ny mening for meg. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blå Vegen-løpet hjemme. Gikk kortløpet, altså ca. 21km. Skiløp da. Gikk faktisk relativt greit dette, men blir kanskje noe annet siden det var skiløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå