Applebee Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ja... jeg vil høre hva det merkeligste\morsomste dere har gjort i en time på skolen Selv tar jeg det utrolig seriøst, og har til nå trykkt 53000 ganger på "=" tasten på en kalkulator (1+1+=+=+=+=) Edit: Gjerne av kjedsomhet, alle har vel kjedet seg en skole time eller 100? Endret 5. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Laget elektrolyse for moroskyld. Satt fyr på et bord. Sølt vann på laptopen til naboen. Spilling (CS:S og Red alert 2) Helt kaffegrut i verktøyskrinet til en. Snurret rundt på stolen konstant. Laget flashanimasjoner. Enda mer spilling (Fable 1 og Age of empires II) Svir av motstandere ved overbelast. Smeller av 10000µF @ 80v kondensatorere rundt forbi. Og karakterene mine... De er faktisk passelig gode. Lenke til kommentar
Cooperative Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1. april... hele 8-1, 8-3, 8-4 og 8-5 løp ned i kantina akkurat kl 12:30! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 En lærer fortalte meg at han hadde satt ei kruttladning på læreren sin stol, og fyrte av i timen. Det som var mindre gjennomtenkt var det at ledningen gikk fra "bomben" og tilbake til han selv, så det var ikke noe stort problem å finne ut hvem som gjorde det Lenke til kommentar
Zeltaki Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 haha, Kanskje det merkeligste er: Kopiere tentamener fra folk som har gått ut av skolen Spille crappy spill fra mappene til folk.. Sotti og sunget..? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lekt med tyggisen under bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå