intel_guru Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Har akkurat fått Max Payne, og etter å ha spilt det en stund kommer jeg til et sted der Max slår av en liten part med Alex. (You know, etter at du har sprengt en dør med no detonator shit...) Det kommer en liten film snutt og når en viss 'leiemorder' kommer ned trappa, bak Alex, klikker det. Lyden ruller videre men ikke bildet. Ser bare en mann i en trapp med en pistol i handa... Jeg har instalert 1.01 patchen men dette hjelper ikke. Skjermkortet mitt er ikke tweaket eller overklokket (ATi Radeon LE, med hyper-z enabled) *AMD Duron 700@850 *Epox 8kta3+, med via 4-in-1 x.33 eller.no (nyeste) *512MB RAM (cas2, ikker sertifisert for det da) *ATi Radeon LE, med nyeste drivere for win2k 20GB WD, 7200RPM Hvis noen kan hjelpe meg med dette er jeg evig takknemelig. Litt kjipt å ha spilt i 20min å ikke få spilt videre. På forhånd takker jeg for evt. innlegg :smile: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 har du lest readme, om d står noke om at ati-kort kansje klikker eller noke sånt? d er ofte på spel Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 29. september 2001 Forfatter Del Skrevet 29. september 2001 Instalerte det på nytt, å da gikk det griet :smile: Har sitti i 5 timer å spilt nu, kom til part II. (etter at jeg hadde fått major bank :sad: ) Så klarte jeg å save sånn at det var umulig å komme videre. i en skyte scene. Hadde ikke save 'ordentlig' siden part I; chapter 5. Jævlig kjipt :sad:( Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Hmm, kunne du ikke bare trykke esc, gå til load å finne siste autosave? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. september 2001 Forfatter Del Skrevet 30. september 2001 Jojo... Glemte det i farta. Blei så pissed off at jeg ikke gadd å spille på en stund. (30 min :smile: ) Har kommet til Part II, Chapter Five eller Six. Husker ikke helt. Mens jeg først holder på her, er det noen som har 1106-1107 updaten til half-life, eller en side der jeg kan laste den ned. Lasta ned 1107-1108 updaten i går men jeg har bare 1106 selv. Gidder ikke å laste ned 1108 full... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå