Dr. Chaos Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hallo folkens. Jeg holdt forrige foredrag om the commonwealth og fikk 5/4 (som jeg er fornøyd med), men satser på ren femmer denne gangen. *fjernet så medelever ikke skal kopiere* I need input, please. Endret 12. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Pokker som jeg hater å skrive foredrag, og pokker som jeg hater å holde dem. Skal holde deg i morra, og er halvveis. Oppdatering: *fjernet for at medelever ikke skal kopiere* Endret 12. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ingen innvendinger? Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vel, for det første gjorde ikke Henry england protestantisk, men anglican. For det andre, ville laget en bro i innledningen mellom Elizabeth og Shakespear. Føler at det ikke er noen sammenheng der med untakk av tidsperioden. Jeg kjenner til historien så for meg er det ikke et problem, men du må anta at publikummet ditt ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå