V1sual Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Støtter Motorola T720i MMS?? Og går det ann å oppgradere T720 til T720i ? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Støtter Motorola T720i MMS?? Og går det ann å oppgradere T720 til T720i ? TROR DU!!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Støtter Motorola T720i MMS?? Og går det ann å oppgradere T720 til T720i ? TROR DU!!! Du svarte ikke på spørsmålet hans. Slik barnfakte hører hjemme i barnehagen. Nei, jeg tror ikke det går ann å oppgradere t720 tilt720i. Lenke til kommentar
Shirack Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 https://prisguiden.no/vis_produkt.php...product_id=2702 Om du ser der så ser du en liste over hva den støtter, så, MMS støttes ja Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det er litt usikkert om det går ann å oppgradere fra t720 til i versionen, var no greier om det på forumet før og.... Mobil eksperten, SKJERP DEG! Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 T720i har MMS... Prøvde T720i i går... det kameraet er lite men det er ikke særlig bra dessuten kan det bare ta opptil 320 x 240 oppløsning, og på telefonskjermen gjør JPG-komprimeringen til at det ser helt latterlig ut her er en test av kameraet : http://www.lightsurf.com/news/articles/pho...op121902_1.html Om T720 kan bli til T720i er uklart.. ta en titt på denne tråden : http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=100...0115&highlight= Jeg tror ( og bare tror ) noen på mobil.cz snakket om at det må gå ann, på grunn av at det faktisk er den samme telefonen, og at endringene ikke er hardware relatert.. så de mente at alle med T720 har krav på å få gjort den om T720i av denne grunnen... sikkert etter at de har sett på noen forbrukerlover / at det samme produktet ikke kan selges som 2 forskjellige produkter... ikke vet jeg Mobil eksperten : Du har de teiteste innleggene, og det latterligste nicket :wink: Hvor stort er minnet på T720i ? EDIT : Trykkleifer, og mobil.cz-tingen... Lenke til kommentar
£eo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Den skal visstnok støtte mms,, men har prøvd å sende fra telenor sine sider og fra nokia telefoner,, men klarer ikke å få opp bildene på motorolaen,, men det går fint å sende mms fra den til andre tlf.. noen tips? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det GÅR an å oppgradere Motorola t720 til t720i. Jeg vet dette fordi jeg har spurt hos Lefdal, Ekspert, Elkjøp og på Motorolas hjemmesider. Jeg vet ikke hvordan, men alle sammen har svart at det går an å oppgradere den. Dette er jeg hundre prosent sikker på så ikke prøv å diskutere det med meg... Kongen har talt! Lenke til kommentar
MobilFrik...NOT Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 du kan gjøre det i trondheim og oslo det sto på et annet topic her en plass. se etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå