Gjest Guest_wtf_* Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Våkna her om dagen og kjente at det var klissete der nede, og merka at jeg måtte ha fått en utløsning som jeg ikke kunne huske å ha jobba for! Tenkte at jeg måtte ha fått i søvne, er det normalt? Er 18 år, er første gangen det har skjedd. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Dette er jo absolutt normalt. Er det lenge siden du har onanert? Syntes å ha blitt lært at dette er kroppens måte å bruke sperm på, hvis du ikke gjør det selv. EDIT: Altså, at dersom du ikke tar saken i egne hender; gjør kroppen det for deg. (Av seg selv). Endret 5. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Guest_wtf_* Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette er jo absolutt normalt. Er det lenge siden du har onanert? Syntes å ha blitt lært at dette er kroppens måte å bruke sperm på, hvis du ikke gjør det selv. EDIT: Altså, at dersom du ikke tar saken i egne hender; gjør kroppen det for deg. (Av seg selv). Ikke lenge siden nei, men takk for at du avklarte saken for meg. Ble litt satt ut når jeg våkna bare. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette kalles for våte drømmer Lenke til kommentar
Gjest Guest_wtf_* Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette kalles for våte drømmer Trodde det var når du drømte om sex jeg. For det ville jo ikke vært første gangen, selv om jeg gjerne skulle drømt om det oftere.. : p Men takk for svar Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror aldri dette har skjedd med meg. Men er nok for at jeg "gjør det selv" stort sett hver kveld før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg