Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg stiller for mange spm.


Anbefalte innlegg

Ja... mamma er lei sier hun. Jeg vet jeg snakker til meg selv når jeg går ned trappa. Men likvel snakker jeg til henne. Hver eneste dag går jeg ned... prater og prater og forteller mamma og alle spm. mine og alt mulig rart, mine meninger! Jeg VET hun ikke kan bidra med en dritt! Forde har hun aldri gjort. Hva jeg tenker! Hvorfor det?1 Hvorfor ditt? Hvorfor datt! Og jeg sier til mamma at jeg snakker til meg selv, men etterpå så spør. Hva tenker du?! Hvorfor gjør jeg dette? Men jeg liker det! Jeg føler jeg kan samle alle tankene mine på en måte! Ble mye JEG her.. sorry det. Folkens... er det noe psykologisk galt med meg som jeg må få fikset? Er bare egentlig at mamma er så sliten av at jeg jabber, og jeg glemmer det ALLTID! Redd hun kommer til å klikke fullstendig!! Danke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Ja... mamma er lei sier hun. Jeg vet jeg snakker til meg selv når jeg går ned trappa. Men likvel snakker jeg til henne. Hver eneste dag går jeg ned... prater og prater og forteller mamma og alle spm. mine og alt mulig rart, mine meninger!

 

Er det bare når du går ned trappen du har alle disse monologene? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...