Hardfredd Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei forum, jeg er på utkikk etter en god LCD-tv til en grei pris. Har sett på samsung sin 6 serie som har et bilde jeg liker og også Sony sine 4500, men bare sett de i 40". Surfet litt rundt i dag i prisguiden og så spretter denne opp: Sony Bravia KDL-52W4000. Det er en 52" til 3800kr!?. Bortsett fra at den mangler motion flow og 100hz, så ser jeg ikke hva som gjør at dette er en "billig" tv. Den høster jevnt over god kritikk både i tester og av folk som eier den. Er utrolig fristet til å kjøpe, men er selvfølgelig redd for å kjøpe katta i sekken. Er det noen her som har noen kommentarer til denne tven? Er det noen store svakheter her som jeg vil bli skuffet over sammenliknet med de andre modellene jeg har nevnt? Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 52" til 3800 Førr godt til å være sant. Åpenbart feil... Ønsker at det var sant da Lenke til kommentar
TottoT Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan være en b-modell. Sony sliter med kvaliteten på TV'ene sine og en rekke Bravia-modeller har blitt levert inn pga. feil. Selv har jeg en 46W4500 med baklysproblemer som jeg skal bytte i en Pioneer plasmaskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå