mr_crazy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hei, jeg lurte om det er mulig å kjøre hd filmer i 720p på NXE, eller må jeg ha en hd dvd spiller? Endret 6. desember 2008 av mr_crazy Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 dette er et xbox forum. hva er en NWE? xbox360 har forresten en hd dvd speller som du sikkert kan kjøpe for et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Går ann å spille av HD-videoer i DivX, WMV og MPEG4 Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 jeg skrev feil, jeg mente NXE:P Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 hva er NXE ? Det nye dashboardet (New Xbox Experience). Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 NXE Hahah, den linken var vittig! Den skal jeg også begynne å bruke... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 NXE Hahah, den linken var vittig! Den skal jeg også begynne å bruke... Nais xD Virkelig kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå