Thor. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hei. Snakker for en venn som fikk ødelagt både datamaskin og modem i huset takket være lyn. Modem ble sendt i retur men Telenor har rotet vekk opplyningene så nytt modem blir ikke sendt. Hva kan han gjøre med dette? EDIT: Fant ikke rette forumet så håper en snill moderator kan flytte denne til et mer passende forum Endret 5. desember 2008 av Thor. Lenke til kommentar
Smurfulf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis vennen din har sendt modemet som pakke så har han en del av adresse lappen som kvitering for pakken. Med denne kan han/hun sjekke hvor og når pakken er levert. Telenor er ansvarlig for modemet etter at de har mottatt dette, og er dermed forpliktet til å stille tilsvarende modem til disposisjon. Hvis modemet er sendt som brev så står det ord mot ord. Du sier Telenor har rotet bort opplysningene, hvis Telenor selv har sagt dette så er de ansvarlige. Hvis de benekter å ha mottatt noe så kan det bli vanskelig hvis dere ikke treffer på en vennligsinnet saksbehandler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå