Daniel-san Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Skulle prøve et eldre ATI skjermkort (2000-modell tror jeg det var) i PC'en min, men det passet ikke til AGP slot'en på HK'et mitt. Et helt nytt Radeon 9700 kort vil passe nå, vil det ikke ? :wink: Antar de har endret designet på korta sine siden den gang ? Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Dette hovedkortet takler garantert et Radeon 9700 kort. Det har 4x AGP, og det pluss et ledig strømuttak på PSUet ditt, er alt et radeon 9700 kort krever. De tidligste radeon kortene brukte sansyneligvis ikke den AGP standarden ditt HK benytter seg av, så det er nok forklaringen på hvorfor du ikke kunne instalere et såpass gammelt kort. ATI rules !!!!!!! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvem sa at det gamle ATI skjermkortet var et Radeon kort? Før Radeon hadde man rage, og før det pro3d eller.no sånt (husker ikke heeelt, men hadde et sånt et i en eldgammel pc + et diamond monster 3d (voodoo1 kort)). Jau, men spørsmålet ditt var vel om Radeon 9700 vil passe, og det vil det. Det funker fint på agp4x selv om det er optimalisert for 8x - husk, selv om det er optimalisert for 8x betyr ikke det at du får mye bedre ytelse, er en mikroskopisk forskjell. Men, satser på at gfx kortene utnytter den ekstra båndbredden agp8x gir i fremtiden. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Stemmer, det var et gammelt Rage kort jeg prøvde. De er det for meg å bestille nytt kort ! Ati power ! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå