levlex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skremmende resultat av forskning på dyr. Les mer Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke bra dette nei Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mor hadde rett. Pokker Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bryr meg ikke. Telefon skal jeg ha, og telefon skal jeg bruke :!: Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mor hadde rett. Pokker :!: :!: :!: HAHA der fikk du den! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skeptisk på at dette har noen stor effekt på mennesker, en rotte har jo 100 ganger++ mindre hjerne, og hvis du tenker SAR-strålingen delt på massen til hjernen, så er det veldig stort gap mellom påvirkningen mellom en rottehjerne og en menneskehjerne. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 IKKE VÆR SÅ JÆVLIG ARROGANT BLOMSTERBOB! ROTTER ER MENNESKER OG! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bra at jeg nesten ikke bruke mobilen da Tror ikke det er et problem for meg :!: Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skeptisk på at dette har noen stor effekt på mennesker, en rotte har jo 100 ganger++ mindre hjerne, og hvis du tenker SAR-strålingen delt på massen til hjernen, så er det veldig stort gap mellom påvirkningen mellom en rottehjerne og en menneskehjerne. Vi er alle dyr! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er klart det er litt skummelt med tanke på at dette er en mulig bivirkning for oss mennesker. I hvor stor grad det vil påvirke oss mennesker vil bare tiden vise. Men at det er et resultat som mobil produsentene bør ta til seg mener jeg. Får håpe vi alle ikke blir hjernedøde pensjonister Men ikke alle dyr dør av musefeller.. det kommer jo strengt tatt ann på størrelsen. Lenke til kommentar
Peder2 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg synts synd på rottene jeg. og vist de glemmer ting på grunn av stråling så er det sikkert nok ikke så bra. for de er jo veldig smarte. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men ikke alle dyr dør av musefeller.. det kommer jo strengt tatt ann på størrelsen. Jeg tror det var poenget hans. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette forklarer en del! Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har glemt ting i det siste - nå kan jeg jo skylde på mobilstråling! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ...glemte helt hva jeg skulle skrive gitt Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjer med at denne tråden minner om 4chan? Hvor ble det av modereringen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tenkte på det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg