erikstein Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har hatt en 20gig 360 en stund. Kjøpte meg en ny Elite og vil derfor ta med meg mine savegames + downloads etc fra blandt annet Forza 2... Problemet er at jeg har et 64mb minnekort og det er snakk om 2-300mb med ekstrastash fra Forza. Noen mulighet for at jeg kan kopiere dette over til min stasjonære for så sende det videre til den nye 360'en etterpå? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) xbox.com, fyll ut serial nummer fra gammel boks og serial til ny boks. de sender en kabel.(gratis) evt kan du vel også kjøpe et 512mb minnekort på ebay for noen få dollar. men alt dette tar tid. gå på elkjøp og kjøp den løse 120gb, der følger det med kabel. bruk da angrefristen når du er ferdig. Endret 5. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Mao burde jeg egentlig gi blanke F? Koster jo mer enn det smaker for å si det sånn..hehe Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) husk at det du har lastet ned til forza2 kan du laste ned på nytt, dette følger gamertaggen din...(gratis.) dette gjelder da seff alle spill inkl arcadespella. gamesavene tar jo ikke rare plassen så du klarer deg faktisk med 64mb hvis du bruker den flere ganger. Endret 5. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Aha! Da trenger jeg bare savegamesprofilen. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www.xbox.com/nb-NO/support/drm/ hvis du trenger å overføre lisenser. jeg trengte ikke, det fungerte fint uten. bestill deg en kabel uansett siden den er gratis: http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...ngyourelite.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå