HCG Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Anmeldelser: Prince of Persia Anmeldelse: http://www.itavisen.no/sak/797038/En_dans_på_roser/ Sitat: Denne høsten må være en slags renessanse for plattformspill. Mirror's Edge har forsøkt seg på førstepersonsperspektiv og stylisert utseende, men ble for frustrerende. Tomb Raider: Underworld tok oss tilbake til mer tradisjonell plattforming, men slet med kameraproblemer og slapp kampmekanikk. Prince of Persia prøver sin egen vri. Eleganse, stil og gjennomføring er det som teller her. Utfordringen reduseres til fordel for en mer gjennomført spillopplevelse, som fokuserer på enkel kontroll, men resulterer i noen av de flotteste plattformingsekvensene vi har sett. Resistance 2 Anmeldelse: http://www.psavisen.com/news.php?id=512 Sitat: Ahh.. Resistance, jeg husker det som om det var i går jeg pakket ut min helt egen PS3 inkludert Resistance og Motorstorm… Det hele blir bare nostalgisk, og det er nå en god stund siden jeg satte det første i maskinen. Hvordan ble oppfølgeren da? Annonseringer: Resistance 3: Annonsert på Gamer.no. Ingen vits med link. Metal Gear Solid 5: MGS5Comfirmed Saints Row 3: SR3C0mfirmed LittleBigPlanet 2: LBP2ITW Call of Duty 6: Modern Warfare 2: COD6MW2TH09 Uncharted 2: Among Thieves Announcment Trailer: Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2008 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Herregud da kvinnemenneske. Bruk Prince of Persia-tråden i stedet for å spamme ned forumet med disse korte overflødige trådene dine. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1034814 Dette gjør du neste gang du kommer over en "nyhet" du gjerne vil dele med oss. Sjekk om det allerede er en tråd om spillet, konsollen, whatever, og post "nyheten" der i stedet for å opprette en ny tråd om det. Endret 5. desember 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kunne ikke blitt en regel at hvis du var under 13-14 år så fikk man ikke ha bruker på forumet? Gutten spammer jo lager unødvendige tråder døgnet rundt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1. Les teksten for å finne ut hvilket del du skal poste det i: Prince of Persia PlayStation 3 Utgitt også for Xbox 360, PC Så lenge det kommer på konsoll og PC, skal den i generelt om spill. 2. Når du har funnet ut hvilken del du vil starte emnet i, søk. 3. Hva med å skrive litt mer i posten enn "Les her: PPA. Håper jeg får spillet engang"? Ta med noen sitater fra teksten som forteller litt, skriv hva du tror/syns om spillet eller finn flere anmeldelser. 4. Greit nok å lage en tråd for en anmeldelse. Men kall tråden for "XXX anmeldelser". Da ser det ut som om du har planalgt å oppdatere tråden, du oppfordrer folk til å poste andre anmeldelser og vi på forumet slipper tyve forskjellige tråder om samme spill. 5. Lykke til med neste tråd. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Dunedain skrev: 1. Les teksten for å finne ut hvilket del du skal poste det i:Prince of Persia PlayStation 3 Utgitt også for Xbox 360, PC Så lenge det kommer på konsoll og PC, skal den i generelt om spill. 2. Når du har funnet ut hvilken del du vil starte emnet i, søk. 3. Hva med å skrive litt mer i posten enn "Les her: PPA. Håper jeg får spillet engang"? Ta med noen sitater fra teksten som forteller litt, skriv hva du tror/syns om spillet eller finn flere anmeldelser. 4. Greit nok å lage en tråd for en anmeldelse. Men kall tråden for "XXX anmeldelser". Da ser det ut som om du har planalgt å oppdatere tråden, du oppfordrer folk til å poste andre anmeldelser og vi på forumet slipper tyve forskjellige tråder om samme spill. 5. Lykke til med neste tråd. Kanskje jeg skulle gjøre det, isteden for å lage 23652785 tråder. Navnskifte skjer nå! Nytt navn er XXX Anmeldelser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg som trudde det hadde kommet et nytt "voksenspill" Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 bebeluv skrev: Jeg som trudde det hadde kommet et nytt "voksenspill" Man kan aldri vite hva EA, Activision og Midway osv. finner på nå om dagen! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Erm, henger man her er man for det meste spillinteresert. Og er man spillinteresert vet man hvor man skal finne omtaler av spill, deriblant på vår egen Gamer.no. Så poenget med tråden er? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ser ikke poenget med denne tråden siden Gamer.no og forumet ellers dekker dette behovet. Å ha emner som samler nyhetssaker blir både uoversiktlig og unødvendig. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg