Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål ang. fittesaft?

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi vet jo ikke alt heller da ^^

Og vi lærer ikke noe mer enn å holde kjeft og ikke spørre ;)

Nei, det har jeg da aldri sagt heller :) Synes dere bare er veldig morsome når dere prøver å finne rem til en løsning rundt alt det mystiske med oss jenter :p

Heh, vi må jo få lufte våre egne tanker på en måte :p

Skulle hatt slik en "Steng jentene ute"-tråd. Eller et option :p

"Trykk her for å sette sperrer for jenter".

Slik at dere ikke kan lese ting xD

Lenke til kommentar

Nei, det har jeg da aldri sagt heller :) Synes dere bare er veldig morsome når dere prøver å finne rem til en løsning rundt alt det mystiske med oss jenter :p

Den var NESTEN slem :huh:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Den var NESTEN slem :huh:

Neida^^ Ikke så veldig :)

Er jo bare så vi gutta kan snakke om alt mulig og lure på og svare for oss selv, uten at vi får svar fra jentene. Slik at vi selv kan bestemme hva ting er uten hjelp fra et kvinnelig ståsted.

Lurer på hvor mange gutter som er hobbygynekologer her?

Selv synes jeg det litt interessant og lære litt, forstå mer (Dont get me wrong)

Men jeg veit om flere som synes at kvinners kjønnsorganer er kun til lek, og sånn er det med den saken. :p

Me, me, me, me !! ;D

Nei :dontgetit:

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det litt interessant og lære litt, forstå mer (Dont get me wrong)

Men jeg veit om flere som synes at kvinners kjønnsorganer er kun til lek, og sånn er det med den saken. :p

Me, me, me, me !! ;D

Så det er flere som synes det er interessant å lære litt ja ;)

Og som er enig at et kvinners kjønnsorganer ikke er bare til lek :p

Eller missforstod jeg veldig her?

Lenke til kommentar

Me, me, me, me !! ;D

Så det er flere som synes det er interessant å lære litt ja ;)

Og som er enig at et kvinners kjønnsorganer ikke er bare til lek :p

Eller missforstod jeg veldig her?

Du misforstod ingenting :)

Alt jeg har mulighet til å lære er god kunnskap. uansett hva det er lære om.

Har jeg mulighet til å lære og forstå er det flott, har jeg ikke mulighet til å forstå vil jeg fremdeles prøve. Og kvinners kjønnsorgan er selvfølgelig ikke til å leke med. Man vil jo helst få jenta/damen til å kose seg og ikke føle at de blir brukt, hvis jeg kan kalle det det.

Lenke til kommentar

Enig i det, alt man lærer er bare til det bedre. Har selv endel ting jeg gjerne vil lære om dama, mye om oppførsel og tankegang. Gir ofte ingen logisk sammenheng for meg, men jeg prøver like fordømt og forstå det for det om :p

Er veldig fint om damen også liker og lære bort sånne ting, gjerne om området der nede.. Det fører igjen til gutten har større forståelse og som en bivirkning kan han bli bedre med akkurat den kroppsdelen.. Dette her gjelder jo alle kroppsdeler egentlig, jo mer man veit, jo bedre kan man bli :)

Vet om en kar som synes jenters kjønnsorganer er ekkelt når de har mensen. Han kan f.eks ikke dusje sammen med dama si eller lignende. Er dette en vanlig oppfatning, eller han er han ekstrem?

For min del bryr jeg meg ikke om dama har mensen eller ikke hvis vi dusjer sammen.. Er jo helt naturlig...

Edit: Wohoo, 1111 innlegg ^^

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Enig i det, alt man lærer er bare til det bedre. Har selv endel ting jeg gjerne vil lære om dama, mye om oppførsel og tankegang. Gir ofte ingen logisk sammenheng for meg, men jeg prøver like fordømt og forstå det for det om :p

Er veldig fint om damen også liker og lære bort sånne ting, gjerne om området der nede.. Det fører igjen til gutten har større forståelse og som en bivirkning kan han bli bedre med akkurat den kroppsdelen.. Dette her gjelder jo alle kroppsdeler egentlig, jo mer man veit, jo bedre kan man bli :)

Vet om en kar som synes jenters kjønnsorganer er ekkelt når de har mensen. Han kan f.eks ikke dusje sammen med dama si eller lignende. Er dette en vanlig oppfatning, eller han er han ekstrem?

For min del bryr jeg meg ikke om dama har mensen eller ikke hvis vi dusjer sammen.. Er jo helt naturlig...

Edit: Wohoo, 1111 innlegg ^^

Samme mener jeg. Er jo i dusjen uansett, så hvorfor være skeptisk til å dusje sammen selv om damen har mensen. For øvrig er jo det opp til damen selv om hun vil ha med en ekstra i dusjen da hun blør. Så for min del driter jeg i det ^^

Damene må, etter det jeg har opplevd og erfart, bli flinkere til å lære bort saker og ting om sitt underliv. På den måten vil da vi gutta, som du sier, få mer forståelse og i dette tilfellet i følge min mening, bli bedre under akten.

Uansett, må også gutten være innstilt på å lære, hvis ikke er det ikke noe poeng for damene å si noen verdens ting, verken om kroppen sin eller kjønnsorganet som jeg snakker om her.

Lenke til kommentar

Hvis en jente ikke gidder å fortelle hvordan hun "fungere" der nede, kan hun bare skylde seg selv når gutten ikke gjør det riktig! Så det så... :p

Men å ha en ekstra person i dusjen når man har mensen, er jo ikke så ille det :) Verre å ha sex når man har mensen.. Klinete :ermm: Men liker noen å kjøre brannbil, så vær så god! ^^

Lenke til kommentar
Verre å ha sex når man har mensen.

det spørs vel hvor mye blødninger det er da...

Jeg mener det er like ille uansett.. Eller er det siste mensendagen, og det kommer så og si ingenting.. Da gjør det ikke så veldig mye! Men er det når det blør mer enn minimalt, holder jeg meg helst unna sex!

Samme gjør jeg og helst :p

Jeg har ikke sååå lyst på et blodig kjønnsorgan ><

Synes sex er ekkelt jeg. Masse slim og gørr! Æsj!

Da ser jeg ikke vitsen med at du svarer i tråden -.-"

Lenke til kommentar
Jeg mener det er like ille uansett.. Eller er det siste mensendagen, og det kommer så og si ingenting.. Da gjør det ikke så veldig mye! Men er det når det blør mer enn minimalt, holder jeg meg helst unna sex!

igjen så vil jeg påstå det koker ned til hvor mye du blør. blør du nok til å forskyne en blodbank tror jeg de fleste hadde holdt seg unna uansett hvor mye brannbil de har kjørt før.

tror (eller iallefall håper) det var ironisk ment. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? MÅ må man elske sex for å komme med et innlegg i denne tråden? Innlegget ditt hadde ikke så mye å gjøre med selve fittesaften heller...Hold deg kun til topic selv om du skal begynne å kommentere andre sine innlegg.

Det hvite som siver ut ved orgasmen hennes sammen med saften er en suppe av forskjellige orgasmespermer som kroppen hennes har bygget opp. Dette kun for å terge oss.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...