Sandra-salamander Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei. noen som kan svare meg på om dette er en ok pc? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent? skal for det meste brukes til nettet, film og litt spill (for barn) takk! Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 ingen som kan se på den for meg? (har en tilgodelapp på elkjøp, derfor jeg tenkte å kjøpe der...) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den er kjempe grei den passer godt til det du beskrev. Med mindre ungene spiller Crysis. Den tar nok barnespill lett Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Den er kjempe grei den passer godt til det du beskrev. Med mindre ungene spiller Crysis. Den tar nok barnespill lett ingen Crysis her nei. går nok mest i josefine og elias... ok. så ingenting spes. å utsette på den?? da tenker jeg at jeg muligens går for den.....? Noen andre med kommentarer foresten? og takker for all hjelp Endret 5. desember 2008 av Sandra-salamander Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da er den very good to go Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Da er den very good to go ringte elkjøp i dag og dem hadde bare 2 igjen...fikk lagt av en til mandag. noen flere med kommentarer foresten? Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) da er den innkjøpt... får ikke testet den ut før etter 24. da men elkjøp har vel uansett 30dager retur, så om den ikke faller i smak får den heller byttes... kom til å tenke på at den muligens mangler noe: man kan kanskje ikke sette inn SD for å overføre bilder?? (og blåtann mangler muligens også etter info på nettet...selv om jeg mener at jeg såg på kartongen at det stod det var inkludert.... Uansett: gidder ikke å pakke oppigjen nå da får heller mottaker bytte den når den tid kommer ) Endret 8. desember 2008 av Sandra-salamander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå