KjellV Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har en PVR fra Canal Digital. Den har funnet ut at den skal slå seg av hver gang jeg tar opp et program, så må få det fikset nå. Da må jeg helt sikkert sende den inn til Canal Digital som norgespakke/servicepakke/smartpost (stryk det som ikke passer). Hvem skal betale frakt? Jeg eller Canal Digital? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Slikt leser du deg frem til i Forbrukerkjøpsloven. "§ 30. Gjennomføring av avhjelp Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren." Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har du i det hele tatt snakket med CD? Min erfaring er uansett at de sender deg en ferdigfrankert forsendelseslapp/eske. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du bør først ta kontakt med CD og forhøre deg om hvordan det skal gjøres, nå vet jeg ikke hvordan der er med PVR/dekodere, men med andre elektriske aparater (Tver, dvd-spillere o.l. )så bruker de ofte serviceverksteder forskjellige steder i landet, og da kan det være at du bare kan levere den inn der om det er en i nærheten av der du bor. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tar jeg ikke helt feil, sender de deg en ny, med en eske du pakker den gamle inn i og sender tilbake, når du har mottatt den nye. Husker bare ikke om det var CD eller Viasat som hadde denne rutninen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ved GODKJENT garanti eller reklamasjon skal SELGER dekke portoen begge veier. For å få dette til kreves det ofte at du sender med kvittering på portoen du har betalt inn til selger. Og for noen useriøse bedrifter kreves det mye purring før man endelig får pengene man har krav på. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tar jeg ikke helt feil, sender de deg en ny, med en eske du pakker den gamle inn i og sender tilbake, når du har mottatt den nye. Husker bare ikke om det var CD eller Viasat som hadde denne rutninen. Canal Digital har denne rutinen i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå