michael691 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Går på D og H nå og vil bytte til elektro, bygg, eller medier og k. Hørte fra en at man kan ta kryssløp at jeg hopper fra design vg1 til la oss si bygg og anlegg vg2. Går det an? Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Går på D og H nå og vil bytte til elektro, bygg, eller medier og k. Hørte fra en at man kan ta kryssløp at jeg hopper fra design vg1 til la oss si bygg og anlegg vg2. Går det an? Sjansen for et (korrekt) svar er vel større om du tar en tur til rådgiver/studieveileder ved den VGSen du går på.. Er vel så vidt jeg vet en viss sammenheng mellom GK, VK1 og VK2, men noen GK kvalifiserer kanskje til andre VK... Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror ikke det er mulig. Du må nok gå VG1 om igjen. Det jeg vet er at du kan i de fleste linjer ta IKT - service fag som kryssløp. Dette er urelevant i dette tilfelle. Klikk her for å se hva du kan bli etter VG1 - Design og Håndverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå