QveltinG Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei! Rotet fram et gammelt spill, Red alert 1. Fikk instalert det, men når jeg skal kjøre det får jeg bare en svart skjerm hvor det står 'Input not support'. Har prøvd å kjøre det i kompitabel modus, Windows 95, lavere skjermoppløsning osv med samme resultat. Skjermkortet mitt (Radeon 9200 SE) har det nyeste oppdateringen. Skjermen min er en Acer AL1916, hvis det har noe å si. Noen ideer om hvordan jeg kan løse dette ? Ting jeg kan prøve ? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 *bump* Noen som kan sende meg i retning av et annet forum som det er større sjangs for å få hjelp ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Maskinen din virker så dette er feil forum. Forsøk på et spillforum. Husk også å informere om hvilket operativsystem du bruker. Husk at en rekke gamle spill forsøkte å håndtere hardware direkte. Dette er fy fy med dagens operativsystem. Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei. Hvis jeg ikke tar fei HOVEDKORET takke for seg, dessverre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hvis jeg ikke tar fei HOVEDKORET takke for seg, dessverre. Lite trolig. Trådtsrter sier meldingen kommer når han starter gammelt spill (Red Allert 1) og har ikke kommet med noen antydninger om at det feilmeldingen kommer ved vanlig bruk av maskinen. EDIT: Nå har trådstarter laget ny tråd om saken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1044665&hl= Endret 7. desember 2008 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg