Malvado Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror nok mine spørsmål er langt mer orienterte mot XMB + Linux enn det mange andre her. Ps3 burde være en langt større MM maskin enn det den er nå per dags dato. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Vi har for øyeblikket noen tekniske problemer som gjør at svarene kommer tregt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Merker det. Blir problemene fikset? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, eksklusive spill er viktig å ha for selskapene. Og som du sier har Sony mistet noen av sine spill itl konkurrenten x-box. Dette er avtaler selskapene må betale dyrt for. Dette har ført til at Sony har kunne sikre seg mange nye spill som kommer i 2009/2010 eksklusivt. 1: Hvordan kan salg av eksklusiviteter ha ført til nye ved hjelp av salg til en konkurrent med typ uendelig budsjett? Dessuten tror jeg de ville ha tjent minst like mye på å beholde gamle eksklusiviteter som å satse på nye, om ikke mer. Nå har også salgstallene for spill til PS3 blitt betydelige, og dermed er det også lettere å få eksklusivitetsavtaler. Kanskje fordi de endelig har blitt billigere og etablert seg skikkelig på markedet? Jeg synes enda det er synd at de ofrer det å kunne spille PS2 spill på den nye PS3'en, da jeg kunne tenkt meg å kjøpe PS3 nå samtidig som jeg vil kunne spille gode gamle PS2 spill. Sukk.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vil gjerne se fler spørsmål og svar ja Hvor lenge varer nettmøtet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Frem til klokken 14:00. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Vil gjerne se fler spørsmål og svar ja Hvor lenge varer nettmøtet? Som nevnt har vi noen tekniske problemer som gjør det litt utfordrende for intervjuobjektet å svare på spørsmål i normal hastighet. Vi jobber med å utbedre feilen så raskt som mulig. Nettmøtet varer, som beskrevet i artikkelen, til klokken 14. Men Morten Christoffersen har signalisert til meg at han kommer til å sitte lenger for å ta igjen det tapte :-) Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 What? Han skrev at man vil få tilbake en lik maskin dersom en skulle være så uheldig å få den ødelagt. Jeg var da en av de uheldige, men da jeg fikk den tilbake fra reperasjon fikk jeg en 40GB fra Nordisk Film.(Hadde levert inn en 60GB) Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei! Hvis du er så uheldig at maskinen din går istykker, vil du få en lik maskin som det du sendte inn tilbake, uansett om den har gått ut av produksjon eller ikke. Men vi får vel satse på at den ikke ryker. -Morten Ja, med mindre man sender inn en 60gb versjon. Da får man absolutt ikke samme vare i retur... Hitman-Kris ble før meg Jeg har en kompis nemlig som sendte inn ps3 60gb. Nå skal det sies at han fikk tilbake hele kjøpesummen på 6000kr i stedet for en nerfa ps3. Endret 11. desember 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg vet ikke om jeg får lest alle svarene eller om han bare ikke har fått svart på så mange enda.. Edit: Dumt å lese oppover i tråden ja Edit2: Spørsmål fra Amir Hayek: Siden playsation 3 er såpass kraftig som den er, vil den bli utnyttet bedre av spillutviklere i fremtiden? Hvis ja, ville dette føre til at dere venter med en eventuell Ps4 ? Svar: Hei! Ja, jeg lover deg at vi i 2009 vil se noen spill som ser absolutt fantastiske ut! Kan nevne Killzone 2 som setter en ny standard, God of War PS3 vil ha grafikk du aldri ville tro kunne være mulig. I tillegg har Blu-Ray disken uante muligheter mht til lagring, så dette vil ikke hindre spillutviklerne. PS3 er en så kraftig maskin, som vi såvidt har startet å se krefene til, at noen PS4 blir det ikke snakk om på lenge. - Morten Høres utrolig fett ut! Gleder meg helt villt Endret 11. desember 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er nettmøtet ferdig nå? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Er nettmøtet ferdig nå? Nei, han sitter en time ekstra for å hente inn det tapte pga. tekniske problemer. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja jeg håper det kommer flere svar enn det har kommet til nå.. vist ikke blir jeg skuffet Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Ja jeg håper det kommer flere svar enn det har kommet til nå.. vist ikke blir jeg skuffet Håper ikke han bruker 15 minutter på å svare på hvert spørsmål ^^ For hvis det er noe med hastigheten, så kan vi jo håpe at det popper opp svar litt senere også...? * Spam fjernet -- TST * Endret 11. desember 2008 av TST Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Må si jeg er ganske fornøyd med mitt svar Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette var da flott. Fikk faktisk med ett av mine spørsmål. Håper inderlig dette skjer flere ganger for dette var interessant og mange ting jeg lurte på ble besvart. Er fremdeles en del ting jeg ikke fikk svar på, som jeg håper blir tatt med neste gang! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spørsmål fra Eric: Når kommer fotograferingsspillet Afrika??? Svar: Hei! Nei, spillet Africa er dessverre blitt avlyst -Morten Er vel ting som tyder på at det er underveis i engelskspråklig versjon (finner ikke link i farten, men det har blitt vist klipp med engelsk språk for ikke fryktelig lenge siden), men det fungerer faktisk relativt greit å spille den asiatiske versjonen også, finnes guider på nett som forklarer hva oppdragene går ut på (hva man skal fotografere). Det er jo ingen soneproblemer heller, så her er det bare å importere for den utålmodige. Har det her, avslappende opplevelse. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Syns han kunne ha luket ut en del spørsmål. Er vel ikke så spennende å lese 4 ganger at Home kommer ut i dag, eller at man kan bytte harddisc i PS3 uten å bryte garantien. Fikk i allefall ikke svar på mitt spørsmål om PSP 3000. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg trodde at EU, var ET marked.. Har ikke han hørt om European Union ? eller EØS-avtalen? Trudde det var like regler overalt i EU, siden det også er et økonomisk samarbeidsavtale.. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg trodde at EU, var ET marked.. Har ikke han hørt om European Union ? eller EØS-avtalen? Trudde det var like regler overalt i EU, siden det også er et økonomisk samarbeidsavtale.. Det er fortsatt visse forskjeller i de forskjellige lands lover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg