TST Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Torsdag stiller Norges Playstation 3-representant opp i nettmøte på Gamer.no. Oppdatering: Nettmøte er nå over, og artikkelen er oppdatert deretter. Les mer Endret 11. desember 2008 av TST Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HVOR mange kommer til å spørre om det kommer en ny "60gb"!?!? (alltså en ps3 som er bakoverkompitabel, for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Spennende, skal garantert prøve å få lurt inn et par spørsmål under dette nettmøtet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Spørsmål om priskutt, nye modeller og lignende vil han nok ikke svare direkte på, men er lov å prøve seg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HVOR mange kommer til å spørre om det kommer en ny "60gb"!?!? (alltså en ps3 som er bakoverkompitabel, for de som ikke skjønte det) Spurte om hvorfor det ikke er PS3 med PS2 støtte til salgs i Norge nå ja. Det er jo helt latterlig, og jeg håper de får det spørsmålet 2948476476 ganger slik at det kanskje går opp et lite lys for denne karen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Flott tiltak Gamer! Er gøy når HW-nettverket får de litt store folkene til å svare på spørsmål her, det liker brukerne! Bare det å finne på spørmål, da Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HVOR mange kommer til å spørre om det kommer en ny "60gb"!?!? (alltså en ps3 som er bakoverkompitabel, for de som ikke skjønte det) Spurte om hvorfor det ikke er PS3 med PS2 støtte til salgs i Norge nå ja. Det er jo helt latterlig, og jeg håper de får det spørsmålet 2948476476 ganger slik at det kanskje går opp et lite lys for denne karen. ja det er jo helt tragisk må jeg si, bare glad jeg klarte å skaffe min tidligere i år. har faktisk brukt en del ps2 spill på den så var absolutt verd de 4000,- Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Spørsmål om bakoverkompabilitet pga min ps 2 har øl i seg og nekter og spille av spill Så bakoverkompitabilitet er noe som er viktig for min del. Spurte om lang ventetid på 60 gb eller om man kunne få en 40 gig og en ps 2 dersom man leverte inn 60 gb istedenfor 80 gb. Spurte også om han hadde noen favoritt spill. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Spørsmål om bakoverkompabilitet pga min ps 2 har øl i seg og nekter og spille av spill Så bakoverkompitabilitet er noe som er viktig for min del. Spurte om lang ventetid på 60 gb eller om man kunne få en 40 gig og en ps 2 dersom man leverte inn 60 gb istedenfor 80 gb. Spurte også om han hadde noen favoritt spill. Du skulle heller spurt om du kunne få en 160gb hvis du leverte inn en PS2 for en 60gb istedefor en 40gb sammen med en ps1 uten håndkontroll men med ett spill og en 1 tb harddisk full med spørsmål. Endret 5. desember 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ble spørsmål om Bakoverkompitabilitet og Home jeg da. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 har ps 3 60 gig og 32 ps 2 spill og rundt 12 ps 3 spill og spiller fortsatt ett par ps 2 spill. Derfor jeg lurte på om hvis 60 gigen min tar natta om jeg da får byttet til noe sånn at jeg i alle fall har noe jeg kan spille ps 2 spillene mine på. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg spurte også om hvorfor de bare produserer gimp'ed PS3 nå. Regner med vi bare får standard Sony-svada om at "markedsundersøkelser blabla avdekket blabla kunder ønsket ikke bakoverkompabilitet blabla minnekortleser var ikke nødvendig blabla PS2 til PS2-spill blabla PS3 til PS3-spill blabla" Som sagt, standard Sony-svada da firmaet er for tannløs til å stå inne for modellen de opprinnelig laget. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 PS3 med bakoverkompabilitet?!?!?!?1111 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg spurte om hvorfor Europa alltid blir oversett og ignorert av Sony, men tanke på farger og modeller av PSP/PS3, og bla PS Store. Og spurte om de har planlagt noen mottiltak mot MS's plan, som er å sikre ekslusiviteter og ordne seg tidligere PS-ekslusiviteter. Så får jeg håpe jeg får svar =) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hvor kan man se svarene man spurte den fyren om? Endret 6. desember 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spimexel: spørsmåla og svara blir sikkert publisert i ein eigen artikkel når han har blitt intevjua den 11 desember Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spørs om ikke jeg er den eneste som spør om PSP-spillet Dissidia: Final Fantasy....håper bare at han svarer på den.... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spørs om ikke jeg er den eneste som spør om PSP-spillet Dissidia: Final Fantasy....håper bare at han svarer på den.... Merk: Han ikke kan svare på konkrete spørsmål om Playstation-spill fra andre utgivere, som for eksempel Electronic Arts, Ubisoft, Konami og så videre. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg spurte selfølgelig om bakoverkompatibelhet og håndkontrollen og litt om fremtiden. Jeg gleder meg og håper han svarer på mitt/mine spørsmål. Skrev faktisk litt mye egentlig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gleder meg til å se hva han svarer. Sikkert mange som skrev mye av det samme som meg angående, ps2 spill på ps store, flere ps1 spill og sist men ikke minst. Nye modeller. Som sagt, gleder meg til å se svarene. Skal bli fint å se hva han svarer og ikke bare få rykter via. andre medier. Kan bli meget interessant og spennende om ps3s fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg