Spillmer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå har eg og dama sånn kalendar. Meiniga er å overaske kverandre med 1 ting kvar dag. Kjøpe noko, masasje, fotbad, male og lignande. Begynner å bli tom for idea snart. Noken som vil seie noke om " what a girl wants?" Kan høres litt desperat ut nå, men eg finner sikkert på noke bra uansett, men vil høre litt innslag fra andre, kanskje ej kan utvide min fantasi ved å høre på andre forslag. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dick in a box.. Vinner hver gang http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Denne skal egentlig ikkje vær her, det er feil katogori. Så nå kommer moderator og bytter, hihi Back on topic: Veit egentlig ikkje eg, ka med og sende henne på spa? En helg, og la henne kose seg på luksushotell med badebeseng:D Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Sorry med det dere med feil kategori. Sende ho til SPA er ok, men det skal ikkje vere så stort da. Sende ho på SPA og gji ho masasje dagen etter?=P Små ting som er bra?=P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hva med å ta henne med ut på skøyter? Det hadde jeg likt, vertfall. Når jeg tenker meg om, så ville jeg også likt en kveld i sofaen med et spill (til f.eks Xbox) ingen av oss hadde særlig erfaring med, og stilte likt. Endret 5. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 I går kveld blei det peintball turnering og masasje ut på kvelden=P Med olje og alt=P Men andre tips da?=P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Laserspill på Megazone? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Har ikkje det her ute=( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gå på skøyter, godteri, massasje, dikt, bilder, engangskamera, album til bilder, bok, mixtape, notatbok, såpebobler, votter, middag, kinobilletter, kakao med krem og marshmellows, film eller serie, smykke, lys. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Når jeg så tittelen må jeg innrømme at jeg tenkte det var seksuelle goder dere gav hverandre i denne kalenderen, men da hadde den vel kanskje ligget under seksualitet Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Feil det dere med tittel ja... Nokk om det nå. I dag blir det dikt. Men fleire innslag?=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå