Grix Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har lyst på en grønn laser, og den nyoppstartede nettsiden lightshop.no selger dem veldig billig, er dette svindel eller ser det greit ut? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kun en privatperson som har startet egen nettside. Det kan godt være at intensjonene er bra og det er en seriøs side. Lenke til kommentar
prozeed Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lightshop.no er registrert i brønnøysundregistrene under foretaksregistret som enkeltpersonsforetak. Ikke noe svindel nei. Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har nettopp kommet fra Deres kontor i Tromsø nå og har kjøpt meg en Grønn 100mW laser. De selger egentlig ikke på kontoret men de var utrolig hyggelige å fikk komme på et besøk. der fikk jeg demonstrert 100mW og 200mW. STOR forskjell! Dette er ikke FAKE! lyser insane sterkt og kan ikke sammenlignes med små 5mW lasere.. stålen er tynn og synlig i dagslys. gleder meg til kvelden nå for da har jeg litt å teste ut. Har ikke prøvd balloger eller noe sånnt enda. er ikke derfor jeg kjøpte. men må selvfølgelig prøves en gang. Så kjør på. ingenting farlig med dette firmaet. Thumbs up! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bare litt nysgjerrig.. Hva kan en laser brukes til...bortsett fra å prøve å få fly til å krasje?? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Denne tråden er over et halvt år gammel, jeg har for lengst fått svar på spørsmålet mitt. Til alle andre som lurer på det samme: Lightshop.no er seriøse, men andre nettsteder selger nøyaktig de samme laserene mye billigere, f.eks O-like.com og Rayfoss.com @Bond: Lasere er utrolig kule! Bare søk på youtube, mange videoer som viser hva de kan gjøre der. Endret 5. september 2009 av Grix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå