Gå til innhold

Forslag til prosjektor til xbox 360 og film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nokon å velge mellom, har selv Epson EMP TW-2000 samme som Epson Pro Cinema 1080 UB og er meget fornøyd med den, den koster litt da (24 999,-) men er fint på høyde med Infocus IN82 berre at den har 500 timer meir på lampa og 3 års garanti.

Eg valgte Epson EMP TW-2000 fordi den ikkje har regnbue effekten som mange DLP projectorer har. 3 års eller 1700 timer lampe garanti er jo og veldig bra.

Vist du vil ha absolutt det beste så er den nye Infocus IN83 tingen for deg.

Koster 32 990,- på Hi-Fi Klubben.

Infocus IN82 Skal vera ein av dei beste DLP projektorane som du for kjøpt idag. Best-Buy selger den for 22 391,- noko som er ein veldig bra pris i norge for denne projektoren.

Hi-Fi Klubben har og Infocus IN82 men til 25 990,-

Dette var nokon av dei dyre men toppklassen når det gjelder projektorer. Vist prisen var litt i stiveste laget så er Infocus X10 et bra valg, middels på svartnivå men har et bra bilde ellers. Koster 14 990,- på Hi-Fi Klubben eller 15 889,- på Komplett men komplett har et reklamebilde der det sår 12 990,- så kan jo hende du får den for den prisen vist du sender dei ein mail.

775x60_infocus_358361_no.jpg

http://www.komplett.no/k/kd.aspx?bn=10719

Benq W5000 er veldig bra på svartnivå men har ikkje like bra bilde som Infocus X10. Komplett har denne til 12 999,- men Multicom selger den til 12 885,-

Dette er kun full HD (1080p) projektorer men skal du først ha projektor så er det veien å gå :)

Et par tester av diverse projektorer.

Best 1080p Projectors

Endret av X672
Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle nevne at man finner flere gode prosjektorer til under 10k også. Ser ikke helt hvorfor du blir anbefalt noe til flere titalls tusen kroner når du sier du trenger det til xbox og "vil gjerne ha hdmi".

Jeg mener, prosjektorene som x672 anbefaler er meget gode de, men overkill imo.

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
Tenkte bare jeg skulle nevne at man finner flere gode prosjektorer til under 10k også. Ser ikke helt hvorfor du blir anbefalt noe til flere titalls tusen kroner når du sier du trenger det til xbox og "vil gjerne ha hdmi".

Jeg mener, prosjektorene som x672 anbefaler er meget gode de, men overkill imo.

Han ville og sjå film på den, for alt eg veit så kjøper han kansje seg ein Blu-ray speler om 6 månder eller allerede har ein og da er det litt kjipt å sitte der med ein projektor til 5000 der du ikkje ser forskjell på grått og svart og som kun klarer 720p.

Om ein projektor er overkill eller ikkje kan kun han som bruker den sei noko om, fettern min som har Benq W5000 er meget fornøyd med den og eg har ikkje noko problem å spele på Xbox 360 eller sjå film hos han.

Men når eg kjem heim til meg igjen og ser den store forskjellen på bilde så er ikkje ein TW2000 noko overkill på nokon som helst måte for meg og eg og bruker den kun til Xbox 360 og film.

Men men, som sakt dette var nå mine anbefalinger så istede for å berre sei at det er mange gode projektorer til under 10 000,- så kansje du skulle heller komma med noko forslag til projektorer slik at han kan vurdere dei opp mot kvar andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...