SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvor kjøper jeg den american pie saken? Den vil jeg ha! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Cdon american pie 2-6 ( obs svensk cover ) Play.com American pie 1-5 The Hut , American pie 1-6 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vet det er ekstra sært, men finnes det en versjon med norske undertekster? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Den på Cdon har vel norske undertekster? Endret 3. januar 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det ligger ganske mange gode samlerutgaver i den opprinnelige Limited Edition-tråden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Men boksen på cdon er helt på trynet ulogisk. Hva i all verden er poenget med å lage en boks for film 2-6? Hvem utelater film 1 i en serie? Er som å lage en Star Wars-boks med episode 2-6. Eller Ringenes Herre-boks med bare film 2 og 3. OK, ikke helt det samme, i og med at AP-filmene ikke er like avhengige av hverandre. Men likevel, you get my point. Endret 3. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Denne er litt stilig. billig er den og og denne: Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sikkert derfor det ikke fins noen komplett Hitchcock-boks. Jeg har en boks med 14 filmer, men det er det nærmeste jeg har kommet. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Sikkert derfor det ikke fins noen komplett Hitchcock-boks. Jeg har en boks med 14 filmer, men det er det nærmeste jeg har kommet. Da mangler du bare +/÷ 40 filmer sånn ca. Er det denne du har da; Har den selv, og det er en boks med en del av de viktige filmene hans, men så klart mangler det mange også! Endret 4. januar 2009 av mjau Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Sunset, sjekk tråden Njål linket til. Jeg UTFORDRER deg til å finne den koreanske Band of Brothers "boksen" - som du finner på første side der - for salg noe som helst sted. Fant den! Hvis det var denen du mente da. Det tok meg havlvannet minutt. http://www.chinadvdwholesaler.com/index.ph...mp;productname= Endret 4. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 En god del innlegg er fjernet. Denne skal handle om heftige bokser, ikke om den er verdig som kandidat pga. den koster 49 kr. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Trådstarter burde redigere førsteinnlegget, flere av hans egne bilder samvarer ikke med trådtittel. Endret 4. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Trådstarter burde redigere førsteinnlegget, flere av hans egne bilder samvarer ikke med trådtittel. ok,det er 2 stykker american pie,og elmstreet. er det saa sykt aa klage over og bryr det deg veldig ? Endret 4. januar 2009 av spetwols Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) ok,det er 2 stykker american pie,og elmstreet. er det saa sykt aa klage over og bryr det deg veldig ? Det er nok flere enn det. Nei, det bryr meg ikke noe spesielt, annet enn at du ikke ville ha steelbooks i tråden. Du burde kanskje ikke poste bilder av ordinære DVD-utgivelser, om det var så nøye hva som er "heftig". Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Sunset, sjekk tråden Njål linket til. Jeg UTFORDRER deg til å finne den koreanske Band of Brothers "boksen" - som du finner på første side der - for salg noe som helst sted. Fant den! Hvis det var denen du mente da. Det tok meg havlvannet minutt. http://www.chinadvdwholesaler.com/index.ph...mp;productname= Les posten min igjen, og så prøver du å bestille varen fra den siden. De har nemling ingen flere igjen på lageret, ettersom den ikke produseres lenger. Du må gjerne fortsette å prøve og finne den til salgs. Jeg vil GJERNE ha den, nemlig. EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. Endret 5. januar 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. Ja gjerne. Det var en av de heftigste "boksene" jeg har sett. Endret 5. januar 2009 av datating Fjernet dobbelpost Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fikk et gavekort på platekompaniet til jul så jeg var ute idag og kjøpte disse dvd boksene. også kjøpte jeg steelbook versjon av The Crow. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Syns det er svært mange som legger ut utgivelser som ikke stemmer med emnetittel. En film med steelbook-cover er ikke en dvd-boks. Er vel en egen tråd for limited editions der disse ville ha passet mye bedre inn. Endret 6. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sunset, sjekk tråden Njål linket til. Jeg UTFORDRER deg til å finne den koreanske Band of Brothers "boksen" - som du finner på første side der - for salg noe som helst sted. Fant den! Hvis det var denen du mente da. Det tok meg havlvannet minutt. http://www.chinadvdwholesaler.com/index.ph...mp;productname= Les posten min igjen, og så prøver du å bestille varen fra den siden. De har nemling ingen flere igjen på lageret, ettersom den ikke produseres lenger. Du må gjerne fortsette å prøve og finne den til salgs. Jeg vil GJERNE ha den, nemlig. EDIT: Fant den på den internasjonale siden til eBay. Kostet litt under tusenlappen inkludert frakt... Så jeg bestilte den. Kan knipse noen bilder når jeg får den. Nå har jeg ikke sjekket om den har kommet ut offisielt i nyere tid, men Band of Brothers Military Pack som ble tilgjengelig fra Kina omtrent da den koreanske L.E.en gikk OOP var en bootleg, og det vil forundre meg mye om en kinesisk regionsfri utgave tilgjengelig nå ikke er det samme. Rapporter fra dengang tilsa at kvaliteten heller ikke var på langt nær den samme som den lovlige koreanske utgivelsen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Denne er nå ganske så superheftig. Sjekk innholdsfortegnelsen fra Amazon: Some possible toys are G1 RODIMUS PRIME G1 RED ALERTG1 soundwave G1 cyclonus G1 black Jazz ,G1 AUTOBOTSKIDS Rm-12 Starcream ,Rm-01 OPTIMUS. Please see the pictures.Moreover, you will receive a keychain,poster,25 dvds,gift card,and unique box. Region Code: All, playable worldwide Import, Official release version. No. of Discs:25. Display Format: Full Screen Audio: Dolby Digital 5.1 Language: English. Subtitles: English/Chinese(Switchable) Season 1,2,3,4 98 Episodes + The movie: (Total 98 episode+the Movie) Kamerat av meg fikk sugd tak i denne boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå