Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Steelbooks er kult nok, men liker bokser og mer spesielle ting bedre. Noen steelbooks jeg har Endret 13. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Av steelbooks har jeg kun denne: Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har bare en (Doomsday). Doomsday (den nordiske utgivelsen ihvertfall) er ikke en Steelbook, men Star Metal Pak. Hva er forskjellen? edit: Never mind, sjekka coveret litt nøyere og der sto det star metal pak. Så da eier ingen steelbook. Men Doomsday coveret (eller filmen for den saks skyld) blir ikke mindre kul av det. Endret 11. desember 2008 av Mastema Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva er forskjellen? Vel det innlysende er jo at det er forskjellige merkenavn selv om begge er dvd-cover. Akkurat som at en Volvo ikke er det samme som en Ford, selv om begge er biler. Den største forskjellen forøvrig er at Metalpak kun er en forside og bakside henglset sammen i ryggen, mens Steelbook er hengslet to ganger med en splitt i ryggen. Dermed kan du brette ut og legge en Steelbook helt flat på bordet, mens dette ikke er mulig med Metalpak uten å bøye/ødelegge ryggen. Og ja, den nordiske utgaven av Doomsday er en Metalpak. Jeg har den jo selv. Jeg kan godt ta et bilde av ryggen på Doomsday og en annen steelbook om du ikke forstår forskjellen. Nå ble jeg litt forvirret. Men er det da slik at dette ikke er en steelbook http://cdon.no/film/schindler's_liste_...2_disc)-4047435 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hva er forskjellen? Vel det innlysende er jo at det er forskjellige merkenavn selv om begge er dvd-cover. Akkurat som at en Volvo ikke er det samme som en Ford, selv om begge er biler. Den største forskjellen forøvrig er at Metalpak kun er en forside og bakside henglset sammen i ryggen, mens Steelbook er hengslet to ganger med en splitt i ryggen. Dermed kan du brette ut og legge en Steelbook helt flat på bordet, mens dette ikke er mulig med Metalpak uten å bøye/ødelegge ryggen. Og ja, den nordiske utgaven av Doomsday er en Metalpak. Jeg har den jo selv. Jeg kan godt ta et bilde av ryggen på Doomsday og en annen steelbook om du ikke forstår forskjellen. Ja takk Edit: Er dette en ekte steelbook? http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NO4002126 Endret 11. desember 2008 av Jonas2k Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå ble jeg litt forvirret. Men er det da slik at dette ikke er en steelbook http://cdon.no/film/schindler's_liste_...2_disc)-4047435 Jo det er en ekte Steelbook Universal har gitt ut endel eldre filmer i det siste i begrenset opplag med Steelbook cover. Jeg har et par av dem selv, inkludert Schindler's Liste. Takk! Da skal den bestilles umiddelbart. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Så The ninth Gate i steelbook på en butikk idga. Uheldigvis hadde jeg blakket meg ut på noen andre filmer. Endret 12. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Steelbook er elsk. Dog, den eneste jeg har sammen med Taxi Driver. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg har bare EN, og det er Schindler's List. Endret 12. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har ogsaa bare 1 steelbook det er saw 4 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selv har jeg steelbook av Taxi Driver, Doomsday, Cloverfield og Blue Velvet. Steelbook blir litt mindre stas nå fremover som Scanbox har bestemt seg for å gi ut en drøss av filmer med slike cover. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må få sparket liv i denne tråden igjen. Så denne filmboksen på Norli, i Trondheim. Kostet 1000 kr. Jeg hadde ikke pnger nok til å kjøpe den, men fyf den var svær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har utrolig lyst på den Jack Skellington-boksen der selv. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Nightmare Before Christmas i Ultimate Collector's boksen er veldig fin...og ja, jeg har den. Den er ikke liten heller. 1000 kroner derimot er en altfor stiv pris, Elkjøp her solgte/selger den for 650,- kroner. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) - Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk denne flotte boksen til jul. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Pga. jul og diverse annet, ble det noen flere bokser; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå