spetwols Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Mjau,kan ikke du plis legge ut bilde av samlingen din Fikk sykt lyst aa se den ! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ?? Kjøpte den i sin tid hos Spaceworld i Elverum(!). Kostet enten 199,- eller 249,- (noe jeg den gang syntes var så latterlig billig at jeg kjøpte den på stedet, og den var jo kul også da!). Inneholder Saw på DVD og UMD og Saw II på DVD. Er med en filmrute fra filmen i tillegg. Ligger en lapp i boksen hvor det står at den er nummer 0144 av totalt 1000. Den boksen kosta 79 kroner på Priceclub en gang i tiden. Dum som jeg var kjøpte jeg heller en Skrik boks, med en horibell maske. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ?? Kjøpte den i sin tid hos Spaceworld i Elverum(!). Kostet enten 199,- eller 249,- (noe jeg den gang syntes var så latterlig billig at jeg kjøpte den på stedet, og den var jo kul også da!). Inneholder Saw på DVD og UMD og Saw II på DVD. Er med en filmrute fra filmen i tillegg. Ligger en lapp i boksen hvor det står at den er nummer 0144 av totalt 1000. Den boksen kosta 79 kroner på Priceclub en gang i tiden. Dum som jeg var kjøpte jeg heller en Skrik boks, med en horibell maske. Haha Hadde gjort en del faar aa fatt tak i den saw boksen ! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mjau,kan ikke du plis legge ut bilde av samlingen din Fikk sykt lyst aa se den ! La ut noen bilder i Bilde av din DVD-samling tråden for ett par måneder siden (litt utdatert nå ) Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 NICE !!!! Jeg er 15 aar og starta og samle paa filmer siden litt for sommerferien. Har faatt en del. Man tjener jo ikke allvedren naar man jobber for norpost Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Stilig mjau !! Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ?? Kule Saw bokser er ikke så vanskelig å få tak i. Personlig synes jeg at dritt er dritt er uansett hvordan det pakkes inn, noe som i aller høyeste grad gjelder Saw filmene (bortsett fra enern). Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Noen boksene mine (henta bilder fra nettet siden noen er utligjengelige for øyeblikket): (Angel boksen kom med signert brev fra Joss Whedon ) Forhåpentligvis finner jeg en kul Dark Knight bok i løpet av uka (Spaceworld der jeg bor pleier å selge litt stilige bokser) og har lurt litt på å kjøpe den nye Nightmare Before Christmas selv om jeg strengt tatt ikke behøver (søsteren min har den), men boksen er stilig da. Endret 9. desember 2008 av Mastema Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Finnes det egentlig noen KOMPLETT Hitchcock-boks. I så fall skal den anskaffes tvert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Såvidt jeg vet lagde Hitch mange stumfilmer på 20-tallet som iikke er mulige å skaffe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 De blir antatt som "lost", altså at filmrullene er blitt borte, fordi prosjektet har blitt avsluttet underveis av diverse årsaker. Kanskje jeg skal vie livet mitt til å finne de tapte filmrullene, og så lage en livslang dokumentar om det. Starter i morra med å kjøpte meg videokamera. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg deler samme interesse som deg trådstarter og tydeligvis mange andre, har ikke store samlebokser, det blir litt for dyrt for min økonomi. men jeg slår alltid til på knall tilbud. LOTR pakken gav jeg kun 99 kroner for selv om det bare er de vanlige versjonene, ingen ekstra, var det verdt det Det samme med Mission Impossible pack, følger med MASSE ekstra 5-6 disker totalt Også har jeg alle Pirates of the carribean i 1080p Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fy, som jeg vil ha en av de "book of the dead" som mjau har! Ellers har jeg en Rambo-stålboks og JB-kofferten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Finnes det egentlig noen KOMPLETT Hitchcock-boks. I så fall skal den anskaffes tvert. Det finnes ikke nei. Det er fordi filmene har blitt gitt ut av masse forskjellige selskap, som nekter å samarbeide. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fy, som jeg vil ha en av de "book of the dead" som mjau har! Så vidt jeg husker kjøpte jeg 1'ern fra play og 2'ern fra axelmusic. The Evil Dead: Book Of The Dead - Special Edition (Anchor Bay) Evil Dead 2 - Dead by Dawn (Book Of The Dead Edition) Med dagens valutakurser er ikke bok 2 særlig gunstig fra axel lengere, men du får den under tollgrensa fra amazon.com og playusa i alle fall Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 11 pund er da en helt grei pris det for 1`rn Endret 11. desember 2008 av whaley Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hra ingen steelbookfilmer. Edit: skriveleif Endret 11. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hra ingen steelbookfilmer. Edit: skriveleif Har bare en (Doomsday). Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skal bestille denne straks http://cdon.no/film/schindler's_liste_...2_disc)-4047435 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Endret 5. januar 2009 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå