spetwols Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei. Vet ikke om vi har en traad som dette. Men Jeg har faatt helt dilla paa dvd bokser og gift set og special edition osv. Saa her legger jeg ut en del bilder av det. Saa om du vet noen kan du ogsaa legge bilde. Enjoy !! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er stolt eier av blant annet: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den Monster Collectionen koster 99,- her hvor jeg bor Jeg har den selvsagt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Akkurat den med statuer og alt? Og hvordan valutta er det du prater om? Og hvor bor du? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Akkurat den med statuer og alt? Og hvordan valutta er det du prater om? Og hvor bor du? Ja ? Og hva heter den ? FIkk selv lyst paa den Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg som kjøpte den for 700kr, men er en stund siden nå. Kan ikke fatte at den skal være så billig Altså tenk nå på alt man får med, samle objekt av dimensjoner, pluss at filmene er mesterverk. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet om nettbutikker med mange sånne samlebokser? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 De fleste nettbutikkene som spesialiserer seg på dvd osv selger slike, prøv cdon.com, amazon.com. play.com osv. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Akkurat den med statuer og alt? Og hvordan valutta er det du prater om? Og hvor bor du? Det er den ja. Men jeg må dessverre skuffe dere, jeg bor i en liten kommune i Aust-Agder som dere aldri kommer til å være innom uansett Og det er selvsagt kroner det er snakk om. Bare for å gni litt salt i såret så må jeg si at jeg også kjøpte Gladiatoren 3 Disc for 49,- på samme butikken Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg har en del bokser og stash i samlingen min, her er bilder av noen av de; Har mange flere også, men dette får holde nå Endret 7. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Stilig mjau !! Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ?? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor har du faatt tak i den runde saw boksen ?? Kjøpte den i sin tid hos Spaceworld i Elverum(!). Kostet enten 199,- eller 249,- (noe jeg den gang syntes var så latterlig billig at jeg kjøpte den på stedet, og den var jo kul også da!). Inneholder Saw på DVD og UMD og Saw II på DVD. Er med en filmrute fra filmen i tillegg. Ligger en lapp i boksen hvor det står at den er nummer 0144 av totalt 1000. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har bare denne ... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Akkurat den med statuer og alt? Og hvordan valutta er det du prater om? Og hvor bor du? Den koster 99,- på Saga Video i Arendal. Jeg har jobbet der og grunnen til at prisen ble senket såpass var fordi ingen kjøpte den. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anyway, her er mine dvd bokser: Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Anyway, her er mine dvd bokser Hehey, har den Turtles boksen selv Her er en del flere bokser og mer spesielle ting jeg har (er for lat til å finne frem kameraet, så det får bli med bilder fra nettet...); Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Haha elsker det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fortsatt mulig å skaffe den Lion King boksen eller? Hvor, i såfall? Vil ikke ha den stusselige 2-disc vesjonen når jeg først kjøper filmen.... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Fortsatt mulig å skaffe den Lion King boksen eller? Hvor, i såfall? Vil ikke ha den stusselige 2-disc vesjonen når jeg først kjøper filmen.... Hm. Er ikke helt sikker. Har ikke den selv enda. Men trur ikke man faar den i norge sok paa nette eller ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå