capy Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg har formatert hd'en og glemte å ta vare på linkene mine under "favoritter". siden jeg leter etter er en teknologi side. den står på engelsk. tror den har hvit bakgrunn. helt nede på siden har folk skrevet inn hva de syntes om de forskjellige artiklene. nesten helt nederst pleier det å være noen morrobilder. over dette er artiklene. artiklene har dreid seg om en bil laget i tre, roboter som lager andre roboter, 3d-printere, biler som går på luft(?), fly som slår med vingene, selvfokuserende kikkert og masse mer. noen som vet hvilken side jeg snakker om? kunne du postet linken da. er også interessert i andre lignende sider om du har noen på lager. Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 fant forresten denne linken da jeg lette. http://www.yaromat.de/macos8/ Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 hehe, det syntes jeg og. men er det ingen som kan hjelpe meg med den teknologi-siden? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hehe, det syntes jeg og. men er det ingen som kan hjelpe meg med den teknologi-siden? husker du intet av navnet? kan bli vanskelig å finne igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå