Manuzet Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blit Fjorten år !!!! :D Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer! Rettskrivingen har ikke blitt bedre da Og jeg 14 selv, bare det at jeg har vært det i snart ett år allerde Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) hehe. takk skal dere ha. hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Endret 5. desember 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Ja. Gratulerer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) hehe. takk skal dere ha. hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Jeg er også 14 år, men det er da grenser? Grunnleggende grammatikk bør ikke være vanskelig, på din alder. ( Mener ikke å være ufin ) Endret 5. desember 2008 av Romis Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Denne tråden er sååå fjortizz... Nei, grattis:) Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Yaay, ufrivillige ereksjoner og stemmeskifte! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er også 14 (+5)! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 hehe. takk skal dere ha. hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Jeg er også 14 år, men det er da grenser? Grunnleggende grammatikk bør ikke være vanskelig, på din alder. ( Mener ikke å være ufin ) har ikke problemer. var bare at eg hadde veldig dårlig tid. skulle på skuleball. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Gratulererer(er) Endret 6. desember 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 har ikke problemer. var bare at eg hadde veldig dårlig tid. skulle på skuleball. Du har fremdeles dårlig tid, ser jeg. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Travel liten tass, det der. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 hehe. takk skal dere ha. hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Jeg er også 14 år, men det er da grenser? Grunnleggende grammatikk bør ikke være vanskelig, på din alder. ( Mener ikke å være ufin ) Sånn er det bare. Jeg kjenner en masse folk på min alder som grenser til 12åringsgramatikk når de skriver. Jeg er også 14.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hehe. takk skal dere ha. hadde litt dårlig tid med på fikse til skriveleifa Jeg er også 14 år, men det er da grenser? Grunnleggende grammatikk bør ikke være vanskelig, på din alder. ( Mener ikke å være ufin ) Gratulerer med dagen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå