Vegard_Haug Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ryktene skal ha det til at også den japanske spillkjempen har lyst på Eidos. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 For guds skyld Nei, vil ikke ha Japansk sensur i Hitman Spill. Gå heller til Blizzard eller Activision da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gjør ikke meg noe om Square Enix får Eidos, sålenge de gir Eidos frie tøyler til å lage spillene sine for det vestlige publikum. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hø? Er det så mye sex i Hitman eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, ser for meg Tomb Raider i Final Fantasy-stil med Lara med kjempeøyne og ingen nese som blir voldtatt av tentakkelmonstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Okay det er det jeg for all del øsnker ikke skal skje med Tomb Raider eller Hitman. LOL Endret 5. desember 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kommer nok ikke til å skje, fordi Square Enix ser etter vestlig talent for å lage vestlige spill for et vestlig marked. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kunne vore ein interessant vri. Eidos kunne sikkert trengt noken som gje dei eit spark og litt nytenking Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vel, Eidos hjalp jo Square tilbake i 98 eller 99 med PC-utgivelsen av FFVIII, så de har jo litt historie sammen. Skulle ikke forundre meg stort om SE også ser etter noen til å lage PC-porter for seg.... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Square kunne gjerne kjøpt opp Eidos for min del. Dette tyder iallefall på at Square ønsker å ta større del av det vestlige markedet, som iallefall jeg syns er positivt. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Morghus: Så lenge det ikke går noe ut over spillene:P se for deg Hitman med langt blond hår som står alle veier, hehe frykter nok for at det kommer til å bli japsepåvirket. men synes tomb raider spillene er gått så mye ned at de kan trenge en ny vinkling:) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 For guds skyld Nei, vil ikke ha Japansk sensur i Hitman Spill.Gå heller til Blizzard eller Activision da. Activision eller Blizzard? Blir litt vanskelig å gå til en av dem da de begge er i samme selskap Hitman har tapt seg uansett så, første og andre spill var greit men i det siste har det tapt seg forferdelig mye. Synd. Square er forøvrig og et meget godt spillselskap, Secret of Mana og Final Fantasy 6 (3 i Europa) er 2 av mine favoritter til SNES. Ser ikke de store problemene egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg