HaxyQ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hei, vet ikke om dette er rett kategori, så det er bare å flytte om det er feil. Jeg har tenkt å sette opp en enkel, selv-laget nettside, og trenger litt hjelp. Jeg har laget en template i Photoshop, slicet den osv. Så jeg har altså en ferdig template. Hva nå? Hvor burde jeg uploade den? Jeg syntes det hadde vært flott med noe ala freewebs, der hvor man setter opp en side, og kan logge seg inn og endre på hva man vil, når man vil. Men jeg har altså en egen template jeg vil bruke. Så finnes det noen plasser jeg kan laste opp denne templaten, og så kunne logge meg inn her slik at jeg kan endre nyheter, bilder osv enkelt, istedet for å måtte endre på selve templaten i Photoshop/dreamweaver hver gang jeg vil gjøre endringer, og så laste opp på nytt? Jeg så om det var mulig å laste opp egen template i freewebs, men fant ingenting. Jeg som er dårlig å lete? Eller har dere andre/bedre forslag? Tusen takk for hjelpen. =) Endret 5. desember 2008 av Haxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå