Terje Takras Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 er det et eget merke på grafikkort Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 er det et eget merke på grafikkort Det er navnet på chipsettet Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ka er det så lol'ete med da??? OMG, skulle likt å hørt ditt første data spm! Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ka er det så lol'ete med da??? OMG, skulle likt å hørt ditt første data spm! jeg viste i det minste hva Geforce var Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Og før du ikke viste hva geforce var da? Var det en sånn medfødt vitenskap eller? Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Og før du ikke viste hva geforce var da? Var det en sånn medfødt vitenskap eller? jepp Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Idiot! Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 herregud, sorry for den lille LOL tingen, hvis du skal kjøpe skjermkort Krissit, kjøp ATI! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 herregud, sorry for den lille LOL tingen, hvis du skal kjøpe skjermkort Krissit, kjøp ATI! Ikke hør på idioter, kjøp Nvidia. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kjøp deg GeForce FX og vannkjøling.. (så slipper du støyen men får ytelsen) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 herregud, sorry for den lille LOL tingen, hvis du skal kjøpe skjermkort Krissit, kjøp ATI! Det at du ler av ett slikt spørsmål er akuratt som om JEG skulle si "LOL Du har bare 33 poster " Trenger ikke å skremme bort de som er nye i data ved å slenge dritt til dem. Smygarn: Ja geforce er ett chipset ikke ett merke. Gainward,Asus.Aopen,Msi o.s.v produserer skjermkort med nvidia brukke på. Men vis du nevner enten NVIDÌA eller ATI på dette forumet blir det bare store krangler om hva som er best. Hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 herregud, sorry for den lille LOL tingen, hvis du skal kjøpe skjermkort Krissit, kjøp ATI! Det at du ler av ett slikt spørsmål er akuratt som om JEG skulle si "LOL Du har bare 33 poster " Jeg bor langt nord og har akkurat fått meg 64 ISDN kansje det er 1 av grunnene til at jeg har så lite poster, Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 husker ennå første gangen jeg var med å sette en maskin sammen.. Tok 3 dager Vi var så sinsykt redde for å ødelegge noe. Haade jo brukt hele formuen på det (konfirmasjon) Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 synes faktisk ikke det var spesielt dumt spørsmål... ati selger jo sine egne radeon kort. og andre selger ati.. (hercules f.eks.) hvorfor skulle da ikke nvidia selge sine egen gforce kort? eller de kanskje gjør det? sier jeg, som ikke ha så mange poster fordi jeg som regel klarer å holde kjeft... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 kjøp GeForce FX med vannkjøling???????????????????????????++ Jaja... Ville heller kjøpt meg Radeon 9700pro eller 9800... Billigere og raskere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå