Bearboy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Drømmen kan snart bli virkelighet. Møt roboten som ordner middagen. Les mer Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg ønsker meg en sånn til jul. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg ønsker meg det kameraet til jul Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hvis den ikke finner ingredienser selv, lager røren, serverer og i tilleg vasker opp, så er det jo stort sett bare stekingen igjen, og det er jo ikke akkurat noe stor utfordring. Men bra dem har funnet opp en robot som klarer den aller letteste delen ved pannekaking =) Endret 5. desember 2008 av Jon Ivar Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den har jeg lyst på! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tviler på vi får en genrell "butler-robot" som gjør alt mulig med det første, men litt mer spesialiserte roboter kommer nok i hjemmet etterhvert. Har jo allerede begynt med støvsugere. AtW Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Han er hvert fall flinkere enn meg. Ble litt fascinert av roboten som satt sammen kamera. Mon tro om den allerede visste hvor alle delene lå, alt kunne jo vært scriptet. Men, om ikke, var det imponerende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sett roboten til å starte ti på syv om morgenen, enjoy your pannekaker når du står opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå