Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan bli kvitt sorte prikker

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_prikken_*

hei, jeg har prøvd mye rart for å blir kvitt de sorte prikkene på nesa, men uansett hva jeg gjør så blir det ikke bedre.. hudlege er uaktuelt pga kostnadene så hvis noen har hatt samme problemet og klart å bli kvitt det, så blir tips og triks tatt imot med stor glede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_prikken_*
Disse sorte prikkene kommer av diverse hudoljer etc som går ned i porene, det som ligger ytterst vil oksidere og bli sort. Så jeg regner med at dette kan bli fjernet ved å vaske hver dag, bruke diverse kremer og rett og slett poppe dem som kviser hvis du ser noen. :)

det var en periode jeg var aktiv med å vaske, og rense og bruke peeling og mye saker jeg har nå glemt hva er engang, og jeg 'poppet' (klemte ut) men det gjorde det egentlig bare verre. ganske rart egentlig. men har jo sett på mange av vennene mine som jeg aldri har sett en kvise på også har sorte prikker på nesa, så det er vel ganske normalt. men takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Gjest

Disse sorte prikkene kommer av diverse hudoljer etc som går ned i porene, det som ligger ytterst vil oksidere og bli sort. Så jeg regner med at dette kan bli fjernet ved å vaske hver dag, bruke diverse kremer og rett og slett poppe dem som kviser hvis du ser noen. :)

Ikke klem på svarte prikker! Da utvides porene og det vil lettere komme svarte prikker tilbake. Jeg har selv prøvd leeeenge å rense ansiktet mitt, og ta av sminken hver dag, men det eneste som skjedde hos megg var færre kviser og rent ansikt. Skal prøve dette nå da:http://www.kjerringrad.com/svarte-prikker-og-nupper-449.html

Vet ikke om det funker, men håper.

Anbefaler at du går til hudlege, de har de beste rådene og vil gi deg de beste midlene. Hvis du ikke har tid eller ikke vil dra til hudlege, så er jo de som jobber på apoteket også ganske beviste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...