Gå til innhold

VG kart på mms?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei eirik_a!

Gulesider har denne? siden hvor du kan leite fram ei reiserute eller ein bestemt lokasjon (stad).

Fra gulesider kan du også etter å ha funnet staden eller reiseruta du ønsker trykke på send pr. email.Og sende utsnittet du har funnet til opptil fem mottakarar.Du kan da også legge til avsendar adresse (mail kontoen din) og namnet ditt pluss ein kommentar til utsnitten slik at personane som mottar utsnittet veit kven som har sendt det.

Ideen som du la fram anngåande å få kart utsnittet tilsendt til epostkontoen som sender direkte til mobiltelefonen.Eller som MMS melding trur eg ikkje er noko som dei store aktørane i markedet vil satse på da bildekvaliteten ikkje er spesielt bra på MMS bilder (uten kanskje på P 800 (det har eg ikkje undersøkt).MMS er greit nok til å sende bilder til venner og bekjendte.Men,når det gjelder kart er det kanskje eit poeng å kunne sjå avstandar etc.Og det trur eg ikkje blir så lett på dei fleste mobiltelefonane.Men,ideen du kom med kan kanskje bli meir aktuelt om ein får nye mobiltelefonar med større skjerm og oppløsning på bilder ein gang i framtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...