Ardisrawr Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nå begynner det nesten å bli en stund siden jeg postet noen bilder her inne så bestemte meg for å lage en liten tråd. Hvet ikke om navnet på tråden er så bra, men fant ivertfall soppen sammen med masse julepynt og fargrene er litt juleish så... Personlig liker jeg best bilde nummer en, fordi fokusområdet på de to siste er litt lite og på det siste er fokusen på feil del av hånda, jeg kan vurdere å ta flere bilder hvis folk har noen bra synsponkter til forbedringer Eneste lyskilden er stjerneformede julelys og en lampe som jeg lyste opp i taket. Bakgrunnen er en blanding av lys og julelenker og jeg har brukt stativ. Her er ivertfall bildene *trommevirvell* Endret 6. desember 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 likte den nederste jeg, får den til å se ut som om den er så liten. de andre bare virker som om du prøver å vise den frem, pluss at det er så mye tomrom der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå