BeeGee Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nettopp kjøpt meg et nytt hjemmekinosystem, Harman/Kardon HS350. Når jeg skal bruke systemet ved på tv-titting får jeg ekko når lyden på tven er slått på. Why? Det første som slår meg da er at lyden i hjemmekinoanlegget har en forsinkelse, det er jo ikke noe kult når munnen beveger seg før man hører talen. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å unngå forsinkelse/ekko? Tven er en 8 generasjons Pioneer Kuro 42". Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Slå av lyden på tv'n og kjør bare på hjemmekino-anlegget. Har det slik hvis vi har lyd på tv'n og anlegget samtidig hjemme. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Slå av lyden på tv'n og kjør bare på hjemmekino-anlegget. Har det slik hvis vi har lyd på tv'n og anlegget samtidig hjemme. Er det bare jeg som tror det er forsinkelse fordi det er mange høytalere eller er det virkelig en forsinkelse? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det vil bli en liten forsinkelse alltid, bare ha av lyden på TV'n. Ingen som har på begge delene samtidig. Hvorfor forpeste lyden fra det fine hjemmekino-anlegget med den ræva lyden i tv-speakerne? Pluss at du roter til lydbildet mtp 5.1 (eller 7.1). Lyden blir ikke noe "tøffere" eller "høyere" selv om du har lyden på fullt på TV'n i tillegg. Du forsøpler bare kvalitetslyden fra anlegget. Endret 5. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Det vil bli en liten forsinkelse alltid, bare ha av lyden på TV'n. Ingen som har på begge delene samtidig. Hvorfor forpeste lyden fra det fine hjemmekino-anlegget med den ræva lyden i tv-speakerne? Pluss at du roter til lydbildet mtp 5.1 (eller 7.1) Aha, skjønner, tusen takk for svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har selv samme "problemet". TV-høyttalerne er aldri i bruk, så det spiller jo ingen rolle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå