Gaut1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei. Har opprettet paypal konto. Jeg får fått kortet mitt godkjent og skal nå føre over penger. Jeg går inn på nettbanken min og taster inn kontonummeret mitt til paypal kontoen. Det ser slik ut: 1234.12.12345 Når jeg skriver dette inni nettbanken min, med punktum mellom tallene, får jeg feilmelding. Når jeg tar vekk punktum og ikke har noe åpentrom, går den igjennom, men da står kontonummeret som: 1234 1212345. Har dette noe å si? Altså at det er åpentrom eller punktum mellom tallene spiller det noe rolle? Vil bare være på den sikre siden. Kjipt og sette over 1000 kr til en random dude. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har du koblet opp VISA-kortet trenger du ikke overføre penger, de trekker autoamtisk fra ditt kort når du bruker penger via Paypal. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eit norsk kontonummer er eit tal på 11 siffer, utan punktum eller mellomrom. Nokre nettbankar godkjenner mellomrom mellom siffera, men det må framleis vere 11 siffer. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Har du koblet opp VISA-kortet trenger du ikke overføre penger, de trekker autoamtisk fra ditt kort når du bruker penger via Paypal. Oi... Så enkelt ja. Tusen takk. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jepp, det må skrives 12341212345... Kan lønne seg og overføre penger via bank i stedet for VISA, tror man slipper en del fee. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Aner ikke va den Fee'en er. Men kan jo koste mer og overføre. Det er en norsk konto paypal har i norge regner jeg med... Står på paypal sine sider når man skal skjekke før man overfører. Endret 10. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå