shamanix Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvilket virusprog synes dere er best? McAfee? Norton? Noe Annet? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 det som fulgte med hovedkortet :smile: er vel bra nok? har fått pccillin med både msi og asus hk, funker utmerket (inkl. brannvegg) Lenke til kommentar
goggi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nruker selv Norton Antivirus Corporate Edition og synes den er grei. Har prøvd norman, men den er litt knotete å bruke. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har Norton antivirus 2003 special edition, funker flott. bortsett fra at den tar sinnsykt med ressurser Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har Norton antivirus 2003 special edition, funker flott.bortsett fra at den tar sinnsykt med ressurser norton er vel det beste, men norman er vel greit det og.. men definitvt norton er det beste. Kjør live-update ofte Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NIS2003 her (norton internett security) fungerer kjempebra Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NIS 2003 her også - anbefales! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NIS 2003 her også - anbefales! Hjelper NIS for virus, er ikke NIS bare en stopper via internett for virus? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg bruker Norton Antivirus! Men noen virusprogram har jeg ikke... Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 er ikke NIS bare er brannmur? selv bruker jeg norton antivirus professional edition 2003. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hmm, en liten dobbel en der visst... :oops: Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 man kan bruke... F-prot! et gammelt Dos basert prog, litt dumt at man må laste ned oppdateringer manuelt, men klart d er da gratis :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NIS = Norton Antivirus, Norton Personal Firewall, reklameblokker, personvern, og en del annet jalla. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Norton Antivirus er enkelt og greit. LiveUpdate er smart å kjøre minst 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nruker selv Norton Antivirus Corporate Edition og synes den er grei.Har prøvd norman, men den er litt knotete å bruke. Enig, jeg bytta til McAfee Pro og jeg ble veldig fornøyd! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bruker Norton Internet Security Professional 2003. Det ble nevnt om at NIS bruker endel ressurser, dette stemmer til en vis grad. naar jeg starter opp datamaskinen saa sluker den ressurser, men naar den forst er oppe og gaar, saa merker jeg ikke at den er der engang. Siden jeg holder paa endel meg gaming UT2k3 og Video redigering (Vegas Video). Video rendring med Vegas: uten NiS: 1min11sec114ms med NiS: 1min11sec445ms Ellers har jeg ikke problemer med NiS under gaming heller. Men naa har jeg ikke provd andre spill med NIS aktiviert. Jeg skulle gjerne ha sett Norton bruke litt mindre resursser under oppstarten. Frankie Singapore Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva syns dere er best mellom: McAffe (skriveleif) Norton Antivirus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå