TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg bare grein, jeg =/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 stripperen er bra og barnevakta Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, de sugde... Eneste som er noe er den pc-butikken... Alle er jo bare dårlige... Føler at han lille gutten aldri gjød noe som helst spessielt. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har sett mye som er bedre, det må jeg si. Men likevel, det faktum at jeg selv tenker på hvor irritert jeg ville blitt hvis det stod en guttunge i en butikk og gjorde sånt med meg.. Må jo nesten le litt av det ^^ Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 F***, og jeg som akkurat var ferdig med det. Ja, og så kunne du jo i verste all ødelagt for alle dem som faktisk har lyst til å se på det.. Jeg synes flere av episodene var artige! "Det var oldemor..." (legg merke til jentenes reaksjoner) Vet noen om det kommer flere episoder? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjør det helt sikkert, kommer jo nesten ny hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå