toth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Denne var ganske fornøyelig; http://atvs.vg.no/player/?id=19747 Her http://atvs.vg.no/player/?id=19744 er jeg rett og slett lite imponert over jentene i oslo. De kunne da tatt det med godt humør når det er et barn som spør? Ikke si "nei, gå vekk" med nesa i sky.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha Genialt altså. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Benjamin er jo bare så kul. Creed for og tørre å gjøre det der! Men er jo kjempemorro klippene! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Denne var ganske fornøyelig;http://atvs.vg.no/player/?id=19747 Her http://atvs.vg.no/player/?id=19744 er jeg rett og slett lite imponert over jentene i oslo. De kunne da tatt det med godt humør når det er et barn som spør? Ikke si "nei, gå vekk" med nesa i sky.. HYSTERISK!!! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Syns det er litt morsomt når han som får PC-en konfiskert blir rød i toppen og kaller ham for en svarting Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Syns det er litt morsomt når han som får PC-en konfiskert blir rød i toppen og kaller ham for en svarting Eventuelt sier "Men i svarte.." .. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Liker de klippene der jeg også Spesielt det når han er på Elkjøp! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bah.. Synes slikt kun er irriterende. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noe av det lammeste jeg har sett... Edit: Men det er da min mening Endret 7. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Såg dette tidligere i uken, ganske morro. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mer som en kopi av Otto junior fra Torsdagsklubben Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Han har baller som tør gjøre det der. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Syns det er litt morsomt når han som får PC-en konfiskert blir rød i toppen og kaller ham for en svarting Eventuelt sier "Men i svarte.." .. Oisann, sant det... Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 han som får konfiskert pcen er en bekjent av meg, blir ikke akkurat mindre morsomt av det Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ''Er ikke noe rart denne her ikke fungerer.. Det er ikke noe skjerm..'' Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 altid morro med sjult kamera som dette Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Utrolig dårlig, det der er så latterlig elendig som det kan bli. Kan jeg skrive brev til VG og kreve de minuttene av livet mitt tilbake? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da kaster du vel egentlig bare bort enda mer tid som du ikke får tilbake på og skrive det brevet xD. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 F***, og jeg som akkurat var ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå