Gå til innhold

Favoritt-øl

psultan-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som svarer som neppe burde ha fått kjøpt ølet sitt ser det ut til... :smile:

Du som ikke har en viss erfaring med Tsjekkisk øl har ikke

grunnlag for å uttale deg i denne tråden. Personlig tror jeg kanskje den mørke varianten til Starobrno er noe av det herrrrrligste jeg har smakt. Staropramen er heller ikke ueffent, og det får en til og med kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg var i Praha for to uker siden.. kjøpte med meg noen ølsorter hjem (i tillegg til en krystallflaske med 70% Absinth, heh)

Pilsner Urquell er jo god, selv om den kanskje er noe i nærheten av den tsjekkiske Ringnes om dere skjønner (det er ikke negativt ment)

Ellers liker jeg godt Foster's på fat.

Lenke til kommentar
Jeg var i Praha for to uker siden.. kjøpte med meg noen ølsorter hjem      (i tillegg til en krystallflaske med 70% Absinth, heh)

Pilsner Urquell er jo god, selv om den kanskje er noe i nærheten av den tsjekkiske Ringnes om dere skjønner (det er ikke negativt ment)

Ellers liker jeg godt Foster's på fat.

Urquell selger de i butikker i Trondheim også. Grei den.

Staropramen fra Tsjekkia er også bra.

Foster's er også greit.

Tou likte jeg godt før, men nå synes jeg den er litt tam i smaken.

Dahls 1856 smaker også godt, men favorittølen for tiden er:

:woot: Frydenlund Bayer :woot:

Lysholmer ligger nederst på skalaen.

Og så et sitat fra the Bruces: (ikke helt ordrett men)

What's the similarity between american beer and makin love in a canoo?

F**kin close to water...

Lenke til kommentar
Tuborg!! Ingen over - ingen ved siden!

Drikker riktignok CB når jeg er på samfundet, for der koster halvliteren 25kr  :smile:

Samfunnet på Ås? mener å huske pilsen er dyrere enn det der men! (om det var der du mente altså)

Frydenlund Bayer slår det meste og med en pris til 20kr halvlitern er det en sikker vinner!!

Lenke til kommentar

Frydenlund Bayer slår det meste og med en pris til 20kr halvlitern er det en sikker vinner!!

Den er faktisk bra. Liker også Grans når jeg har lite penger.

Når jeg har lite penger er jeg glad for at min nærmeste nabo er alkoholiker og alltid har god sprit ;)

Lenke til kommentar

Når jeg har lite penger er jeg glad for at min nærmeste nabo er alkoholiker og alltid har god sprit ;)

Drikker aldri hjemmebrendt lengre, det sluttta jeg med etter jeg ble 18. Nå drikker jeg kun øl,vin eller polvarer.

Sant det... Prøv dette...

Galliano shotglass, 2/4 Jägermeister , 1/4 samboka, 1/4 vodka... Mmmm...

Den heter Blitz :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...