psultan- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva er ditt favoritt-øl? Min er definitivt: Spitfire. Anbefales på det sterkeste hvis du liker litt mørkere ølsorter. Av de norske ølsortene er vel Dahls 1856 den beste. Budweiser (den amerikanske) er forresten skikkelig oppskrytt. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg er blitt veldig glad i Tuborg, syns også Carlsberg er bra. Men er det fest så er jeg stort sett altdrikkende... Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Caffreys, godølet fremfor noe Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Vørter øl, bedre sikker enn sorry! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Krombacher og Warsteiner er jo godt, men Aass fungerer alltids. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Krombacher og Warsteiner er jo godt, men Aass fungerer alltids. Det stemmer Men CB- pilsner og Arendals er gode også Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kilkenny! (Det så rart ut, er det rett skrevet?) Også får du med en sånn artig plastkule i boksen. Men av lavprisølet tror jeg Hansa Fatøl er i særklasse! Edit: Ja, Budweiser er amerikansk piss! (Da tenker jeg seff på den amerikanske bud'en, ikke den tsjekkiske (?) som er _mye_ bedre!). Lyst jentevann, smakløst og fælt. Huff! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tou!, men her i Bergen må jeg nøye meg med Hansa, den er bra den og. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tou!, men her i Bergen må jeg nøye meg med Hansa, den er bra den og. Røyka eller ? Tou er gjennomført møkk med hangover i en uke fremover. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tou!, men her i Bergen må jeg nøye meg med Hansa, den er bra den og. Røyka eller ? Tou er gjennomført møkk med hangover i en uke fremover. Huh??? Men så er du jo fra Skien også da... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tou!, men her i Bergen må jeg nøye meg med Hansa, den er bra den og. Røyka eller ? Tou er gjennomført møkk med hangover i en uke fremover. Huh??? Men så er du jo fra Skien også da... Egentlig ikke... Men tror ikke en haug av Skotter som bor i stavanger og mange andre kan ta feil. Tou er og blir møkk... Får se hva andre har å si om Tou her i Forumet da... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Corona Extra Warsteiner Hansa Premium Lenke til kommentar
runeb Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kilkenny og Erdinger står nok høyest på lista. Dahls 1856 er et av de beste norske. Hansa og Budweiser er noe skvip. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Synes Hansa Premium er digg jeg, men så har jeg sikkert bare testet 5% av de ølsortene som finnes i Norge. Vanlig Rignes synes jeg ikke noe særlig om. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tau måles i LITER ikke METER Grolsh er Skikkeligt godt Øl (Nederlandsk) Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Castle Lager er favoritten, men den er vanskelig å få tak i i Norge. Ringnes er god, men den gir garantert skallebank dagen etter. Norske favorittølen må derfor være Aas pilsener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå