lonnj89 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hm... Edit: Ikke løst helt enda... Endret 5. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Kun lov med 90 \\\\\\\"smil\\\\\\\" ? Hm... kun 90 smil av hver type smil? Nope.. :):) Endret 5. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Eller er det hundre? Skal vi se: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: Ja, 100 gikk. Hva med 101? Nope: Du har postet et innlegg med flere smil enn det som er tillatt. Reduser antallet. Så konklusjonen er at jeg regnet feil på den første, og det er "lov" til å sette inn 100 smil. TØFT, da lærte jeg noe i dag også. Noe mer jeg kan teste? Hm... nei. Endret 5. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå