Thlom Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Alle unge menn føler at de er bedre enn de fleste andre. De som er rolige av natur føler seg moden og dyp og de som er hyperaktive føler seg spennende og kule. De rolige tenker at de hyperaktive er barnslige og under deres verdighet og de hyperaktive tenker at de rolige er kjedelige, veslevoksne og tapere. Det blir bedre når du kommer deg ut av videregående. Lenke til kommentar
Gjest paranoid? Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Regner med at det var skrivefeil, det første du skrev. "Du har absolutt rett i at jeg ikke er "flott, intelligent og kjekk"." i og med at det aldri skrev at du ikke var det, men at du sikkert var det. Hups, mente å skrive ikke nødvendigvis. Jeg synes det jo selv, men skal ikke påstå det siden det ikke er noen som kan se seg selv 100% fra andres ståsted. Så det er ikke sikkert jeg har rett. Alle unge menn føler at de er bedre enn de fleste andre. De som er rolige av natur føler seg moden og dyp og de som er hyperaktive føler seg spennende og kule. De rolige tenker at de hyperaktive er barnslige og under deres verdighet og de hyperaktive tenker at de rolige er kjedelige, veslevoksne og tapere. Det blir bedre når du kommer deg ut av videregående. Kjempegodt beskrevet! Takk! Jeg har aldri egentlig klart å se situasjonen fra "de andres" ståsted, men jeg tror jeg skjønner hele opplegget nå Å, bare seks måneder igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå