dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hun var fin da. navn? er navnfrik. :wink: vil vel også ha etternavn, adresse og postnummer? navn har mye å si ffs ikke på hvordan man liker personen, men ellers. :oops: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 kjakan...har du sendt bilde av deg selv da? har det faktisk og fikk hyggelig tilbakemelding! så hold kjeft du! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Bilder av en dame fra trondheim jeg har endel kontakt med hu er fin hu! Å nei! dere får ikke mail adressa hennes! LOL, søstra mi Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hehe, nei da.. Men fy faen, hu der må jeg gifte me med ass.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jepp hun var pen. Anyways eg kan ikke legge ut bilder av jenter som eg kjenner fordi eg ikke får lov. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jepp hun var pen. Anyways eg kan ikke legge ut bilder av jenter som eg kjenner fordi eg ikke får lov. Du må jo selvfølgelig ikke spørre om lov.... :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har en del bra festbilder av norske jenter, men da det er jeg som har tatt de får jeg garrant pepper hvis jeg strør dem rundt... Men de kommer nok ut på hjemmesiden om ikke lang tid. bare komme i hakk =) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 få noen bilder her da..please!!! kåt eller? var ikke mine bilder finfine? hun var fin da. navn? er navnfrik. :wink: hu heter "Ingvild".. er du kamerat med Torsteinen? Aurstad:: se topic! Norske damer! Nordiske får da fanken meg holde kjakan_mm: kjenner torstein nokså godt ja :smile: hyggelig kar det Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 kjakan_mm: kjenner torstein nokså godt ja :smile: hyggelig kar det faen til du skulle quote for å svare på det spørsmålet da.... /me er trivelig Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hvorfor er det ingen som legger opp bilder her? Jeg skal legge opp noen snart, men jeg har ikke så mye tid...Jeg holder på med å lage phpBB forum. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hva er det du vil med dem da ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hva er det du vil med dem da ? Dette er folk som ikke klarer å få seg pene jenter IRL Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det var det svaret jeg ville frem til, så kunne jeg skrive :"Få deg et liv ?" Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 må det være babes, eller holder det at de bare er damer? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Sier bareat blonde jenter er best på utseende! INGEN tvil! 8) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bilder av en dame fra trondheim jeg har endel kontakt med hu er fin hu! Å nei! dere får ikke mail adressa hennes! LOL, søstra mi Hvem bryr seg vel om slike fjortiss kjerringer? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 kjakan_mm: kjenner torstein nokså godt ja :smile: hyggelig kar det skitt til du skulle quote for å svare på det spørsmålet da.... /me er trivelig /me er triveligere torstein er spess :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvem bryr seg vel om slike fjortiss kjerringer? Ser ut som hun ikke er kommet til fjortiss stadiet engang spør du meg. 12-13års alderen... Men var lite med Norske damer her ja, ingen som har no bilder? Har forsåvet nok av babes jeg kjenner på bilder, men null på datan desverre.. jaja Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 ,,, er jeg nødt til å si mer..? Mÿcket bra !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg