bobbo_ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Min mor har en 6288, og ønsker å bruke denne som mp3-spiller. Jeg har forstått at at jeg må kjøpe meg nytt minnekort, men hva slags headset kan jeg bruke? Hun ønsker helst plugger. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stort minnekort er kjekt om du skal få plass til litt musikk ja. Om du har headsettet som kom med telefonen kan du bruke det. Om du ikke har det kan du kjøpe, det heter HS-23. Helt enkelt greit headset. Finner du kanskje i den lokale mobilsjappa, eller på nett med et enkelt google søk. Har du lyst til og bruke et eget headset (med f.eks 3,5mm jack) kan du kjøpe en adapter. Finner man også om man søker litt rundt, på ebay finner du flere slike. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har sagt at jeg nekter å la henne gå rundt med noe drittpropper som ødelegger lyden, og jeg tipper HS-23 faller under den kategorien. Takk for ebay-linken, det blir nok noe sånn. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke etter, da det ikke er noe navn på den plug-typen. JackBauer2: Takk for hjelpen, du har virkelig bidratt... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) HS-23 er ikke noe super headset nei, selv om det er bedre enn mye annet som kommer med mobiler i dag, men det skal jo ikke så mye til. Ellers har du også HS-3, men det blir vel omtrent det samme som det som kommer med telefonen. HS-31 har jeg ikke prøvd, men ser ut som noe av samma greiene det også. HS-69, med LCD display som viser innkommende anrop, sms, osv.. men der er heller ikke lyden noe og skryte av. Så en adapter og et godt headset er nok ingen dum ide. Nokia Audio Adapter - AD-15 Nokia Audio Adapter - AD-46 Endret 6. desember 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå